• Mijn moeder had daar vorig jaar een broek besteld, kreeg ik na 4 maanden te horen dat ze 'm niet meer hadden - mijn moeder vroeg der geld terug, dat kreeg ze ook. Heb ik eind Maart een tutu besteld, moet ik die nu nog krijgen. Niet op voorraad, zeggen ze dan alweer. ><
    Ik heb vandaag een tiesjurt van miss Lady GaGa besteld, en twee tutu's. Maar ik betwijfel het of ik ze krijg.
    Iemand ervaring?


    -

    Ja, ik heb alles gekregen, maar wel vet laat. Het eerste keer ik 1 maand na de bestelling, daarna iets 2 maanden, en daarna nog iets 5 maanden. Dat was kut aangezien we het voor kerst hadden besteld, en het pas net voor pasen aankwam ><
    Maar we kregen het wel, en de site is gewoon niet goed geupdated. We gaan nu gewoon bij die storage kijken en passen en kopen. In Edam, maar dan moet je wel eerst ff bellen.


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    Ja, ik heb alles gekregen, maar wel vet laat. Het eerste keer ik 1 maand na de bestelling, daarna iets 2 maanden, en daarna nog iets 5 maanden. Dat was kut aangezien we het voor kerst hadden besteld, en het pas net voor pasen aankwam ><
    Maar we kregen het wel, en de site is gewoon niet goed geupdated. We gaan nu gewoon bij die storage kijken en passen en kopen. In Edam, maar dan moet je wel eerst ff bellen.


    Zijn er ook winkels dan? Kun je dat op de site vinden?


    -

    Esmaye schreef:
    (...)

    Zijn er ook winkels dan? Kun je dat op de site vinden?


    Nee het is niet echt een winkel, meer een grote opslagplaats. Het is ook niet te vinden op de site, je moet ervoor bellen.


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    (...)

    Nee het is niet echt een winkel, meer een grote opslagplaats. Het is ook niet te vinden op de site, je moet ervoor bellen.


    Oké, dankje. =)
    Maar het is dus wel betrouwbaar, het komt alleen later? Nou ja dat maakt voor mij niet zoveel uit. 8-)


    -

    ik had ooit eens een vest bij attitude besteld maar dat duurde wel 3 maand voordat ik hem had, nu bestel ik alles op de large, binnen 5 dagen in huis! :Y)


    dream, dare, fly!

    Het duurt altijd vet lang bij hun maar je krijgt het uiteindelijk wel. Anders moet je naar de London gaan. Ik wet niet war je woont maar in arnhem heb je er 1 en daar hebben ze ook veel dezelfde artikelen als op attitude maar dan kan je ze gewoon meenemen 8D


    One of the Duo Of Evilness

    Ik kreeg het na een paar dagen.
    Toen had ik verkeerde maat. Heeft mijn moeder het teruggestuurd en geen andere meer bestelt.
    Pff.


    Mew <3

    Het duurt altijd VET lang.
    me zus kreeg een keer.. iets dubbel. O_o
    die mensen van attitude zijn scheef


    The economy is suffering, let it DIE!

    Die bestelling duren altijd hartstikke lang X_X Ik had daar vorig jaar een broek besteld en toen had ik 'm na 5 maanden nog niet. En toen wou ik mijn geld terug =]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ja hoor hij is betrouwbaar,
    Ik had 2 weken geleden een jurk dar besteld en ik heb hem gisteren gekregen.
    Maar soms hebben ze iets dat je hebt besteld niet in voorraad en dan moet je lang wachten


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    betrouwbaar


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ja is betrouwbaar. Alleen als iets vertraging heeft. Dan komt het meestal ook wel een maand later ofzo. Maar je krijgt gewoon altijd alles netjes afgeleverd.
    En als erop de site staat dat het 21 dagn duurt. Dan moet je daar ook zeker op rekenen.
    Heb er al heel vaak spullen gekocht


    Wie du mir, so ich dir.