• Omdat ik zie dat er erg veel mensen nogal sukkelen met een trage pc, raad ik jullie dit programma aan:
    Tuneup Utilities 2009
    Het is volledig virusvrij en heeft bij mij 3 GB verwijderd dat ik niet eens nodig had en geloof me, mijn PC vliegt nu! ^^
    Download de trial voor 30 dagen en pruts er wat mee, defragmenteer hem, los problemen op.
    Kortom klik op alles eens en je computer zal meteen sneller gaan. ^^
    http://www.tuneup-software.nl/products/tuneup-utilities/
    (Klik op gratis testen.)
    Succes!


    Let the Night embrace you

    je kan ook gewoon je computer in plaats van op stand by zetten, afsluiten xd.
    als ik hem dan opnieuw opstart na een week is ie plotseling weer vliegensvlug >.<


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Dat doe ik ook, maar hij was op een gegeven moment zo traag dat ik naar enkele clean up programma's zocht en toen werd ie véél sneller.
    En ik kan mijn laptop niet eens op stand by zetten. :'D


    Let the Night embrace you

    Trouwens, ik zou Ccleaner ook eens downloaden.
    Die zou ik dan eens wekelijks alles laten verwijderen en dan gaat ie ook weer eens sneller. =)
    Tuneup kan er na de trial weer af omdat het grootste er dan al af is.
    http://www.ccleaner.com/download
    (alternative download)


    Let the Night embrace you

    *is met dat eerste progamma aan het klooien*


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Wat verwijdert het dan, want ik hb geen zin in problemen op school omdat dat ding van alles verwijdert heeft XD


    -

    Sorry hoor, maar defragmenteren heeft windows al ingebouwd gekregen. (A)
    Rechtermuisknop op je schijf > Eigenschappen > Schijfopruimen, en tadaaah, zo kan je hem ook opruimen ;)
    [computernerd mode uit/]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Oooh,mijn papa is soms zo lief om mijn pc helemaal terug op nieuw op te bouwen. En dan bedoel ik met de harde schijf en al die shit,zodat die terug werkt wanneer je hem net hebt gekocht ^^

    Mijn computer ligt op sterven, maakt niet uit wat ik doe. )': RIP Bert!


    You move me ......... Kurt

    @ Rickjuh: Ja dat wel, maar het verwijderd ook Back-ups van jaren terug die je normaal gezien toch nooit meer nodig hebt ;)
    @ Selfdestruct: TuneUp verwijderd dus Back-ups en andere dingen die je niet nodig hebt en Ccleaner verwijderd je Temp map (Die heb je 100 % niet nodig), je geschiedenis, cookies, caché en ook als je een programma verwijderd blijven er meestal nog wat dingen achter en Ccleaner verwijderd die ook, enz.. ^^
    Ccleaner en Tuneup verwijderen alleen dingen die je niet nodig hebt. ;)


    Let the Night embrace you

    misschien ga ik hem uitproberen :X

    (: Mijnes is nog snel genoeg. Kzet er niks op bena dusja XD


    Don't let 'em say you ain't beautiful.