• ja, dat vraag ik me af. Hoe leer je een Frans dialoogje van buiten? Ik ben daar nu al DRIE uren aan bezig en wat kan ik vanbuiten? De eerste zin! Ô.Ô
    Ik ga dat nooit tegen morgen kunnen, help! Ö Ik onthoud dat gewoon niet, omdat ik er niets van begrijp. >,<
    Of ja, enkele woorden. O.O


    You'll never dream alone. <3

    awel, als je het eerst vertaalt/laat vertalen en je dus begrijpt wat er staat, zal je het wel makkelijk leren.

    typ het anders en post het hier, mss kunnen de users wel helpen vertalen

    UseSomebody schreef:
    awel, als je het eerst vertaalt/laat vertalen en je dus begrijpt wat er staat, zal je het wel makkelijk leren.

    typ het anders en post het hier, mss kunnen de users wel helpen vertalen

    Het tekstje is wel lang -drie bladzijden-.
    Sommige woorden snap ik wel, sommige niet. Frans is gewoon véél te moeilijk. >,< Want we zijn nog maar een week bezig met dat atelier en dan moeten we woensdag al een grote toets maken. Jeetje, die woordenschat en blablablaah, is wel niet simpel. :|


    You'll never dream alone. <3

    Ik zou het niet weten O.O Like, wij hebben vrijdag mondeling voor Frans en ik moet nog aan mijn tekstje béginnen xO

    Van buiten leren is begrijpen waar het over gaat dacht ik.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben half frans ik wil je wel helpen:Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    KikaRareShit schreef:
    (...)
    Het tekstje is wel lang -drie bladzijden-.
    Sommige woorden snap ik wel, sommige niet. Frans is gewoon véél te moeilijk. >,< Want we zijn nog maar een week bezig met dat atelier en dan moeten we woensdag al een grote toets maken. Jeetje, die woordenschat en blablablaah, is wel niet simpel. :|

    oei, ja drie blz is te lang om te typen, maar probeer de belangrijkste woorden te vertalen, en dan zal de rest van de zin ook wel lukken. Gebruik een woordenboek/internet of vraag het hier even ofzo

    euhm ja ik leer het gwn en in een aantl minuutjes ken ik dt..wt dus niet echt hoe ik je kan hlpn:S mss je ouders ofzo een rol ltn voorlezen(die jij niet speelt) en dan moet je gwn je rol spln en kunne ze je beter helpn ofzo
    succes morgen(K)^^
    Viel Glück^^
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    euhm ja ik leer het gwn en in een aantl minuutjes ken ik dt..wt dus niet echt hoe ik je kan hlpn:S mss je ouders ofzo een rol ltn voorlezen(die jij niet speelt) en dan moet je gwn je rol spln en kunne ze je beter helpn ofzo
    succes morgen(K)^^
    Viel Glück^^
    Xx


    IK ook^^


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Oké, dank je voor de tips, zal het proberen. ;)


    You'll never dream alone. <3