• Ach mén.
    Ik zit weer niet goed in mijn vel enzoo.
    Ik heb namelijk ruzie, dat weet ondertussen hier iedereen al, met een hele grote groep. En met mensen die je uitschelden voor het rot van het straat, je pesten dag in dag uit etc; Die hoor je toch te haten?
    Wel, by my is dat dus niet zo. Ik snap het niet: Ik zit altijd te zeggen van; In de zomervakantie pakken we hun terug! En als mijn zus zegt: Ik ga die meisjes echt in elkaar kloppen, jóu mogen ze geen pijn doen! Heb ik zoiets van: Yeaaaaah doen!
    Maar nu, ik heb overlaatst een foto van die meisjes gezien waar ze samen openstaan én onze klasfoto van vorig jaar, toen we nog overeen kwamen.
    En het overviel me opeens, ik begon te huilen. Ook als ik hun soms zo samen zie word ik pokke jaloers omdat ik zoiets niet met vrienden doe en zo.
    Normaal hoor ik hun toch te haten, of een hekel aan hun te hebben? Waarom wil ik dan dat alles terug goed komt tussen ons?

    Omdat je er ooit mee bevriend was?
    Het is nooit leuk om vrienden te verliezen en dan wil je die tijd gewoon terug, ik vind het dus totaal niet raar.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Tsja. Dat hangt gewoon van mens tot mens af.

    Dat heb ik ooook !
    Ik was mijn hele leven bevriend met iemand tot vorig jaar. Iemand kwam tussen ons. En later dacht ik 'je stikt er ook maar in'. En ik heb nu 3 andere heele goede vriendinnen.

    Ik had het er ook heel moeilijk mee enzo, maar zet je er gewoon overheen.
    -benslechtinadviesgeven-


    I'd rather go naked than wear fur.

    Repeat schreef:
    Dat heb ik ooook !
    Ik was mijn hele leven bevriend met iemand tot vorig jaar. Iemand kwam tussen ons. En later dacht ik 'je stikt er ook maar in'. En ik heb nu 3 andere heele goede vriendinnen.

    Ik had het er ook heel moeilijk mee enzo, maar zet je er gewoon overheen.
    -benslechtinadviesgeven-

    Makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb er lijk vier jaar mee op school gezeten, in dezelfde klas.

    Had ik ook! :|
    En dat omdat ik ze gewoon miste.
    Ik kon niet zonder ze leven, want door dat meisje had ik weer lol in mijn leven. Maar toen we ruzie kregen, dan storte heel mijn wereldje in.
    Ik had geen lol meer, en als ik dat groepje zag lol maken, moest ik moeite doen met tranen tegen houden en niet jaloers worden.
    Dan na een veel te lange tijd, ben ik dan naar ze toe gestapt en heb het proberen goed te praten.
    Nu gaat het al wat beter, maar niet zoals vroeger.


    You'll never dream alone. <3

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb er lijk vier jaar mee op school gezeten, in dezelfde klas.

    Nee serieus,je komt er overeen ze. Ik heb het meegemaakt met een meisje dat ik 6 jaar kende.

    titel aangepast:
    hen te haten. ;)

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Nee serieus,je komt er overeen ze. Ik heb het meegemaakt met een meisje dat ik 6 jaar kende.

    4 jaar, 6 jaar.
    Dat van mij was.. 12 jaar.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Omdat je een goed mens bent, die niet verdorven is met haat zoals de meesten op aarde. (I guess, ik ken je niet echt.)


    You move me ......... Kurt

    you know how i feel. ik heb het zelfde alleen in een andere manier.. ik had een ex.. en ik wil heel graag dat allen terug goed komt.. maar ik heb verschrikkelijke ruzie met hem.. en die *#@!$#@^% meisjes uit zijn klas.. maar toch.. als ze mij uitschelden doe ik er nix mee.. en ik geef alleen mij zelf de schuld..

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3