• Spam maar raak :Y)

    Whipple schreef:
    (...)
    hihi, =']

    (nerd)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Whipple schreef:
    jac... ben je vreemd gegaan?(cat)
    -volgt het niet, maar wil het wel volgen en mee babbelen-

    i think so :X

    ik ging vrijdagavond met 3 meiden en 5 jongens naar een feesttent en daar heb ik 1 vna die jongens kus op de mond gegeven :X
    maar ik vind het zelf niet echt vreemd gaan eigenlijk.


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    i think so :X

    ik ging vrijdagavond met 3 meiden en 5 jongens naar een feesttent en daar heb ik 1 vna die jongens kus op de mond gegeven :X
    maar ik vind het zelf niet echt vreemd gaan eigenlijk.

    Maar dat vind ik nie vreemdgaan xD


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    viedeogame schreef:
    (...)
    i think so :X

    ik ging vrijdagavond met 3 meiden en 5 jongens naar een feesttent en daar heb ik 1 vna die jongens kus op de mond gegeven :X
    maar ik vind het zelf niet echt vreemd gaan eigenlijk.

    hmm....
    ik denk dat je half vreemd gegaan bent... [a]
    weet jeroen, dat was toch de naam van je vriendje, het? (cat)

    PaperLove schreef:
    (...)
    Maar dat vind ik nie vreemdgaan xD

    ik dus ook niet x'D


    -

    Bromsnor.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Whipple schreef:
    (...)
    hmm....
    ik denk dat je half vreemd gegaan bent... [a]
    weet jeroen, dat was toch de naam van je vriendje, het? (cat)

    maar ik geef een vriendin van mij soms ook wel kus op de mond (puur vriendschappelijk hoor x'D).
    ik vind dat geen vreemdgaan (A)
    ennee, hij weet het niet want hij zou heeel boos worden en die jongen keihard in elkaar slaan :X
    dus ik zeg het mooi niet x'D


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    ik dus ook niet x'D

    [a]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Stilte o:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Dudes waar zijn jullieee?


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    hier


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    maar ik geef een vriendin van mij soms ook wel kus op de mond (puur vriendschappelijk hoor x'D).
    ik vind dat geen vreemdgaan (A)
    ennee, hij weet het niet want hij zou heeel boos worden en die jongen keihard in elkaar slaan :X
    dus ik zeg het mooi niet x'D

    jaa.. oke... ik denk dat ik het wel zou zeggen, maar wel zo dat het er vriendschappelijk overkomt....maarja... ik spreek niet uit ervaring dus moet je niet naar mij luisteren eigenlijk :X

    ik was eventjes bezig met iets (A)

    Oke :D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Whipple schreef:
    (...)
    jaa.. oke... ik denk dat ik het wel zou zeggen, maar wel zo dat het er vriendschappelijk overkomt....maarja... ik spreek niet uit ervaring dus moet je niet naar mij luisteren eigenlijk :X

    jeroen vind het al erg als een jongen mij wil toevoegen op msn x'D


    -