• talk brooo. (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    viedeogame schreef:
    (...)
    ooh wat jammer :O
    gewoon een nieuwe zoeken joh, makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het (A)

    Maakt nie uit (:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    xNEE schreef:
    (...)
    Dan is het toch nóg minder erg?
    Dubbeldates :Y)
    haha.

    dubbeldaten is vet leuk. x3


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    dat is écht naaiend.

    idd


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    waarom zou hij gelijk jaloers zijn, ik zou het ook niet leuk vinden als mijn beste vriendin een vriend zou krijgen en er niks over zou zeggen tegen mij :X maar ik zou niet vet boos worden.


    -

    xLoveIsDeadx schreef:
    (...)
    dubbeldaten is vet leuk. x3

    Daarom (A)

    viedeogame schreef:
    waarom zou hij gelijk jaloers zijn, ik zou het ook niet leuk vinden als mijn beste vriendin een vriend zou krijgen en er niks over zou zeggen tegen mij :X maar ik zou niet vet boos worden.

    ik vind het iets veel te onbelangrijks om boos over te worden. dat is echt verspilde moeite voor mij :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    je bent toch niets voor niets beste vrienden? maarja dat is dan mijn mening x'D


    -

    xNEE schreef:
    (...)
    Dan is het toch nóg minder erg?
    Dubbeldates :Y)
    haha.


    Ja, niet dus, mijn vriendje heeft nú al een hekel aan mijn beste vriend zonder dat hij 'm kent, en dat enkel omdat ik ooit gevoelens had voor m'n beste vriend.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Tralala.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Ja, niet dus, mijn vriendje heeft nú al een hekel aan mijn beste vriend zonder dat hij 'm kent, en dat enkel omdat ik ooit gevoelens had voor m'n beste vriend.

    ><' Wat een kutsituaties allemaal :X

    PaperLove schreef:
    Tralala.

    x'd

    viedeogame schreef:
    waarom zou hij gelijk jaloers zijn, ik zou het ook niet leuk vinden als mijn beste vriendin een vriend zou krijgen en er niks over zou zeggen tegen mij :X maar ik zou niet vet boos worden.


    Ja, en hij doet dat dus wel, hij is gelijk vet pissig maar doet wel een hele uitleg over dat mijn vriendje ruzie met hem heeft als hij me ooit laat vallen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    bff 4 life duuuude :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Boe!!


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    xNEE schreef:
    (...)
    x'd

    -fluit-


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.