• Ik heb -om priveredenen- geen contact meer met mn vader. Ik hoef hem ook niet meer te zien enzoo. maar als mn moeder nou een ongeluk krijgt en doodgaat zegmaar, moet ik dan bij mn vader wonen of bij mn stiefvader blijven?

    Ik ben gewoon echt bang dat ik dan naar mn vader moet..

    x


    Stop holding me under and let me breathe.

    dat beslist de rechter, geloof ik.


    -

    Pufash schreef:
    dat beslist de rechter, geloof ik.


    maar kan ik dan ook zeggen dat ik niet bij mn vader wil wonen? En luisterd die dan ook naar mij?


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik denk naar je vader. Maar het kan ook zijn dat de rechter beslist.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dyinglove schreef:
    (...)

    maar kan ik dan ook zeggen dat ik niet bij mn vader wil wonen? En luisterd die dan ook naar mij?

    Dan moet je een advocaat nemen =] Dan luisteren ze wel meestal.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Devotion schreef:
    Ik denk naar je vader. Maar het kan ook zijn dat de rechter beslist.


    maar mag ik dan niet zelf beslissen? Want ik wordt over een paar maanden 14 en ik heb -eigenlijk- wel goede redenen om niet naar mn vader te willen.


    Stop holding me under and let me breathe.

    is je stiefvader met je moeder getrouwt?
    volgens mij mag JIJ dan kiezen :X
    en anders idd rechter en dan zeg je tegen de rechter dat je bij je stiefvader wilt wonen


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    een rechter luisterd naar wat het kind wil en als jij duidelijk maakt dat je bij je stiefvader wilt blijven luisterd hij/zij ernaar en blijf je bij je stiefvader


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Immortal schreef:
    is je stiefvader met je moeder getrouwt?
    volgens mij mag JIJ dan kiezen :X
    en anders idd rechter en dan zeg je tegen de rechter dat je bij je stiefvader wilt wonen


    nee ze wonen alleen samen.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Dyinglove schreef:
    (...)

    nee ze wonen alleen samen.

    Dan krijgt je vader hoogstwaarschijnlijk de voogdij.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    lichter aan. wie de voogdij heeft.
    en anders de rechter, maar jij hebt er meestal wel een inspraak.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Ik denk dat je naar je vader zal moeten, maar als jij heel goeie redenen hebt om niet naar hem toe te willen moeten ze daar ook naar luisteren en zou het kunnen dat je niet naar hem toe moet. Maar dan moeten die reden ook wel heel goed en gegrond zijn. Maar je moeder gaat toch nog niet dood? mss ben je tegen dan wel al 18 en heb je helemaal geen problemen meer want dan ben je je eigen voogd =)


    For once I want to be the car crash.

    jij hebt de keuze daarover (:
    Als je jonger bent dan 12,dan beslist de rechter en de vader volgens mij het meest,maar ben je ouder,dan mag jij je zegje doen,en als je echt niet bij je vader wilt wonen,dan mogen ze je er niet naartoe sturen ;) !

    x


    everybody needs a song.

    Ientje schreef:
    Ik denk dat je naar je vader zal moeten, maar als jij heel goeie redenen hebt om niet naar hem toe te willen moeten ze daar ook naar luisteren en zou het kunnen dat je niet naar hem toe moet. Maar dan moeten die reden ook wel heel goed en gegrond zijn. Maar je moeder gaat toch nog niet dood? mss ben je tegen dan wel al 18 en heb je helemaal geen problemen meer want dan ben je je eigen voogd =)


    ik heb zeg maar een goede reden. Alleen kan het niet bewezen worden omdat er niks aan mij te zien is enzo.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Als je 15 bent vragen ze dat wel.
    En ik denk dat als je niet bij je vader wil wonen blijf je bij je stiefvader.

    Maar ik zwijg verder

    Na je 12e mag je dat zelf beslissen geloof ik. Not sure tho.


    No growth of the heart is ever a waste