• wat vinden jullie ervan dat topics opeens zomaar verweiderd worden?

    stom :| vooral als het goede topics zijn...

    Als het nergens voor nodig was, dan snap ik het niet. Maar als er een goede reden voor was :]

    Ja,inderdaad,overlaatst wilde ik een topic weer opzoeken [weet de naam niet meer] en toen had ik ondervonden dat 'ie al verwijderd is.


    And all the girls in the front row scream your name.

    ja dat sucks
    alsie gezellig is weetjewel
    gaan ze het verweideren
    zinloos gewoon

    Sommige topic worden verwijdert omdat er gewoon ruzie in is, sommige omdat het een pure 'we haten dinges topic' is.
    Verder worden in het offtopic deel topics verwijdert die echt nergens over gaan, en voor de rest geloof ik niet dat er echt goed lopende topics worden verwijdert?

    JaJ, idd :) MJaah, ze zijn nog ZOVEEL gezellige Topics éh :)


    007

    Sommige topic worden verwijdert omdat er gewoon ruzie in is, sommige omdat het een pure 'we haten dinges topic' is.
    Verder worden in het offtopic deel topics verwijdert die echt nergens over gaan, en voor de rest geloof ik niet dat er echt goed lopende topics worden verwijdert?
    *Huilt heel hard*.. Maar het was een 'kirsten wordt geen dinges topic'.. en nu is die der niet meer.. dus nu word ik een dinges..:o


    Wie du mir, so ich dir.

    die is er wel meid :D
    Hij staat bij het off topic deel ;)

    die is er wel meid :D
    Hij staat bij het off topic deel ;)
    JUHJ word ik toch geen dingesXD.

    *mijn-god-wat-een-klote-humor-heb-ik-vandaag*


    Wie du mir, so ich dir.

    Dankje Bomm.. Je bent de Bomm xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Haha geen probleem. Jullie moeten niet vergeten dat de topics in het off topic deel niet zichbaar zijn in het actieve topics deel. ;) we verplaatsen veel onzin gevallen daarheen dus als jullie iets kwijt zijn kunnen jullie even daar kijken?

    Haha geen probleem. Jullie moeten niet vergeten dat de topics in het off topic deel niet zichbaar zijn in het actieve topics deel. ;) we verplaatsen veel onzin gevallen daarheen dus als jullie iets kwijt zijn kunnen jullie even daar kijken?
    whaha stoer, dat wist ik niet. Fijn om te weten :P


    Wie du mir, so ich dir.

    wat vinden jullie ervan dat topics opeens zomaar verweiderd worden?
    Roos truttebol dat je bent.. tis jou topic reageer dan ook xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Oh en, als er een topic gesloten wordt, voor welke reden dan ook, staat er meestal ook bij waarom maar dan is het ook niet meer zichbaar in actieve topics ;)

    weetje
    dit is cool
    hij is er nog
    en nu heeft kirsten kans om geen dinges te worden
    wouuuw
    hoe cool is dat!
    dankje Bomm
    you rock!
    kus