wat vinden jullie ervan dat topics opeens zomaar verweiderd worden?
-
9 juli 2008 - 22:059 juli 2008 - 22:06
stom vooral als het goede topics zijn...
9 juli 2008 - 22:07Als het nergens voor nodig was, dan snap ik het niet. Maar als er een goede reden voor was :]
9 juli 2008 - 22:07Ja,inderdaad,overlaatst wilde ik een topic weer opzoeken [weet de naam niet meer] en toen had ik ondervonden dat 'ie al verwijderd is.
And all the girls in the front row scream your name.
9 juli 2008 - 22:149 juli 2008 - 22:15Sommige topic worden verwijdert omdat er gewoon ruzie in is, sommige omdat het een pure 'we haten dinges topic' is.
Verder worden in het offtopic deel topics verwijdert die echt nergens over gaan, en voor de rest geloof ik niet dat er echt goed lopende topics worden verwijdert?9 juli 2008 - 22:159 juli 2008 - 22:16Sommige topic worden verwijdert omdat er gewoon ruzie in is, sommige omdat het een pure 'we haten dinges topic' is.
*Huilt heel hard*.. Maar het was een 'kirsten wordt geen dinges topic'.. en nu is die der niet meer.. dus nu word ik een dinges..:o
Verder worden in het offtopic deel topics verwijdert die echt nergens over gaan, en voor de rest geloof ik niet dat er echt goed lopende topics worden verwijdert?Wie du mir, so ich dir.
9 juli 2008 - 22:169 juli 2008 - 22:17die is er wel meid
JUHJ word ik toch geen dingesXD.
Hij staat bij het off topic deel
*mijn-god-wat-een-klote-humor-heb-ik-vandaag*Wie du mir, so ich dir.
9 juli 2008 - 22:179 juli 2008 - 22:18Haha geen probleem. Jullie moeten niet vergeten dat de topics in het off topic deel niet zichbaar zijn in het actieve topics deel. we verplaatsen veel onzin gevallen daarheen dus als jullie iets kwijt zijn kunnen jullie even daar kijken?
9 juli 2008 - 22:19Haha geen probleem. Jullie moeten niet vergeten dat de topics in het off topic deel niet zichbaar zijn in het actieve topics deel. we verplaatsen veel onzin gevallen daarheen dus als jullie iets kwijt zijn kunnen jullie even daar kijken?
whaha stoer, dat wist ik niet. Fijn om te wetenWie du mir, so ich dir.
9 juli 2008 - 22:25wat vinden jullie ervan dat topics opeens zomaar verweiderd worden?
Roos truttebol dat je bent.. tis jou topic reageer dan ookWie du mir, so ich dir.
9 juli 2008 - 22:33Oh en, als er een topic gesloten wordt, voor welke reden dan ook, staat er meestal ook bij waarom maar dan is het ook niet meer zichbaar in actieve topics
9 juli 2008 - 23:17