Okee :p
nja ik luister tegenwoorig altijd naar
Taylor swift - teardrops on my guitar.
Vind ik echt zo mooi!^^
en jullie ?
Hebbn jullie momenteeel een liedje dat je constant beluisterd?
If you had never come out of the blue, I would've stay
Ik weet niet. Ineens, zomaar, uit het niets, MOET ik die van mijzelf luisteren :'D
Whah, dat ehb ik ook een periode gehad, zo uit het niets eigenlijk, soms sloeg ik zelfs dat liedje over, maar ineens moest ik het toen toch beluisteren
Trouwens, ik had dat echt heel lang met Gegen meinen willen. :'D
maarja nu dus Unendlichkeit.
Oja en ik had laatst ook How you remind me van Nickelback constant in mijn hoofd. Die moest ik ook luisteren :')
Trouwens, ik had dat echt heel lang met Gegen meinen willen. :'D
maarja nu dus Unendlichkeit.
Oja en ik had laatst ook How you remind me van Nickelback constant in mijn hoofd. Die moest ik ook luisteren :')
Whah idd dan speelt dat gewoon helemaal af in je hoofd als je het dan niet aan het beluisteren bent.
soms wordt ik daar zot van, maar ik moet er dan gewoon naar luistere, echt vreemd eigenlijk
Ik heb altijd week-band obsessie o_O Dan luister ik zegmaar een tijdje alleen maar muziek van 1 persoon/band en dan met een beetje pech ook nog alleen maar t zelfde nummer =.=''
De laatste twee weken was het Cinema Bizarre obsessie en dan de nummers Escape to the Stars en vooral Dysfunctional Family. Ben ze nogsteeds niet zat! O_O Ongelofelijk =o
Denk dat er een nieuwe zit aan te komen =o I think;
At the drive in - Invalid litter dept.
[aanrader!]
Ik heb altijd week-band obsessie o_O Dan luister ik zegmaar een tijdje alleen maar muziek van 1 persoon/band en dan met een beetje pech ook nog alleen maar t zelfde nummer =.=''
De laatste twee weken was het Cinema Bizarre obsessie en dan de nummers Escape to the Stars en vooral Dysfunctional Family. Ben ze nogsteeds niet zat! O_O Ongelofelijk =o
Denk dat er een nieuwe zit aan te komen =o I think;
At the drive in - Invalid litter dept.
[aanrader!]
Ow daar ga ik eens zeker naar luisteren^^
maar moet nu weg
nja bij mij blijft het meestal gewoon op 1 liedje, en dat hou ik dan een heel week vol ofoz