• laat maar is gelukkig roddeel

    Gustav is zo mijn lievelings band lid van tokio hotel. &&&&&&&&.... Nu beweerd een meisje op school dat of gustav of georg eruit is. Is dat waar?? En zo ja... Wie? Alsjebliefd zegd at. Ze mogen er allebei neit uit oO Ik flip echt als die weg is jonge. Ik kan het me gewoon niet voor stellen. Ik vind eht al raar dat bill Dreads heeft en tom vlechtjes. Ik zou daar aan kunnen wennen, ofcourse. Maar als gusti eruit is flip ik. En als het georg is flip ik ook. zeg dat eht een vette roddel is, en dat ze blijven en dat er niets aan de hand is, en dat er binnekort gewoon een nieuw album uit komt, die beter is dan die ervoor oO Pleassee oO


    *flipt*

    [ bericht aangepast op 17 aug 2009 - 9:58 ]

    Whahahahahahha x] Natuurlijk is het een roddel. Ze zijn al in Canada voor hun album hoor.


    Your make-up is terrible

    Maar ik las het net ook al op meerdere plaatsen dus ik ging echt vet twijfelen. maar ik hoop dat je zwaar gelijk hebt... Ik ga echt dood als een van die 2 weg is x')

    Roddel. Rond September is het nieuwe album er, ze zijn er nu al aan het werken, in Canada volgensmij... En er zijn al meerde geruchten geweest over dat Georg er uit gaat, maar dat lijkt me sterk anders had het al lang in een tijdschrift ofzo gestaan. :')


    Scream for mercy!

    -Zucht-


    blame the bully.

    roddel


    I need you like a heart needs a beat

    Willom schreef:
    -Zucht-



    Daar heb ik wat aan?

    Willom schreef:
    -Zucht-


    Ik snap je punt. Maar als je dan toch niks nuttigs te melden hebt zeg dan gewoon niks. :')


    Scream for mercy!

    gebeurt nie dat ging over Georg maar dat is gewoon een roddel ofso

    nee
    jammer genoeg niet
    anders ging tokio hotel dood en was ik blij en was er feest over de hele wereld.\
    behalve in die zielige th fan clubs die zouden acuut zelfmooord plegen, nah ook weer van hun af beter voor mij. xxxxxx


    Mallisa

    mallissaax schreef:
    nee
    jammer genoeg niet
    anders ging tokio hotel dood en was ik blij en was er feest over de hele wereld.\
    behalve in die zielige th fan clubs die zouden acuut zelfmooord plegen, nah ook weer van hun af beter voor mij. xxxxxx



    Eigenlijk vind ik die reactie overdreven. :X Niet, omdat ik ook th-fan ben, maar als je geen fan bent, maakt dat toch niet uit of ze nog verder bestaan of niet? Ö

    @ MichaelBaby
    Zonder Gustav en Georg is Tokio Hotel geen Tokio Hotel. Dus, roddel.


    You'll never dream alone. <3

    Nee hoor ;)

    nee hoor (: nooit geloven wat er allemaal gezegd wordt wat niet geloofwaardig klinkt (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    mallissaax schreef:
    nee
    jammer genoeg niet
    anders ging tokio hotel dood en was ik blij en was er feest over de hele wereld.\
    behalve in die zielige th fan clubs die zouden acuut zelfmooord plegen, nah ook weer van hun af beter voor mij. xxxxxx

    dat vind ik een hele zielige reactie hoor oO


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Roddel :Y)


    -

    KikaRareShit schreef:
    (...)


    Eigenlijk vind ik die reactie overdreven. :X Niet, omdat ik ook th-fan ben, maar als je geen fan bent, maakt dat toch niet uit of ze nog verder bestaan of niet? Ö

    @ MichaelBaby
    Zonder Gustav en Georg is Tokio Hotel geen Tokio Hotel. Dus, roddel.


    Agree


    Scream for mercy!