• het lijstje doen we niet meer!
    waarom niet? omdat het alleen nog maar ging om in dat lijstje te komen en niet meer voor de gezelligheid, die door dat lijstje wat wegging (A)
    dus vandaar dat het weer zo word als eerst.

    so, talk rabbit (nerd)


    -

    Whipple schreef:
    hallo boterham!


    jac? kan je nu de dingetjes vertellen?(nerd) - is nu heeeel erg nieusgierig :'D -
    Goedendaaaaag :'D


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    *neemt diepe zucht*
    noukijk, in het begin met dat lijstje toen met de 1e 5 vond ik het nog wel leuk. toen er daarna steeds meer mensen bij wouden en wij moesten erop stemmen vond ik het al te ver gaan, en toen wou ineens iedereen erbij en gingen ze even 2 fb hierneer zetten en daarna gelijk vragen of ze erbij mochten. nu ga ik geen namen noemen maar sommige die al in het lijstje stonden gingen ineens vet slijmerig doen bij andere mensen. teminste dat vond ik (nerd) het ging ineens om erbij willen horen en sommigen die in het lijstje stonden voelden zichzelf vet cool omdat ze erin stonden, daar irriteerde ik me aan (A)


    -

    xLoveIsDeadx schreef:
    deze homie gaat naar de tandendokter
    ciao bella's «3

    gooooood luck (nerd)


    -

    dag naoom n_n

    tadaa het staat er 8D


    -

    viedeogame schreef:
    *neemt diepe zucht*
    noukijk, in het begin met dat lijstje toen met de 1e 5 vond ik het nog wel leuk. toen er daarna steeds meer mensen bij wouden en wij moesten erop stemmen vond ik het al te ver gaan, en toen wou ineens iedereen erbij en gingen ze even 2 fb hierneer zetten en daarna gelijk vragen of ze erbij mochten. nu ga ik geen namen noemen maar sommige die al in het lijstje stonden gingen ineens vet slijmerig doen bij andere mensen. teminste dat vond ik (nerd) het ging ineens om erbij willen horen en sommigen die in het lijstje stonden voelden zichzelf vet cool omdat ze erin stonden, daar irriteerde ik me aan (A)
    Nu hoeven we ook geen fakkels en lantaarnpalen meer aan te schaffen :'D


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    viedeogame schreef:
    *neemt diepe zucht*
    noukijk, in het begin met dat lijstje toen met de 1e 5 vond ik het nog wel leuk. toen er daarna steeds meer mensen bij wouden en wij moesten erop stemmen vond ik het al te ver gaan, en toen wou ineens iedereen erbij en gingen ze even 2 fb hierneer zetten en daarna gelijk vragen of ze erbij mochten. nu ga ik geen namen noemen maar sommige die al in het lijstje stonden gingen ineens vet slijmerig doen bij andere mensen. teminste dat vond ik (nerd) het ging ineens om erbij willen horen en sommigen die in het lijstje stonden voelden zichzelf vet cool omdat ze erin stonden, daar irriteerde ik me aan (A)

    vond dat ook een beetje.... -ookal deed is soms wel slijmerig enzo..:X.. maar ik kende die al enzoo... maar goed :Y)-
    maarja.. mireille durft soms niet zo goed haar mening te uiten..:X dusja..

    Leesportfolio is stom. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    xHYPERACTIVE schreef:
    (...)Nu hoeven we ook geen fakkels en lantaarnpalen meer aan te schaffen :'D

    hahha nee klopt 8D
    scheelt me weer wat geld. (A)


    -

    Whipple schreef:
    (...)
    vond dat ook een beetje.... -ookal deed is soms wel slijmerig enzo..:X.. maar ik kende die al enzoo... maar goed :Y)-
    maarja.. mireille durft soms niet zo goed haar mening te uiten..:X dusja..

    je moet gewoon je mening uiten hoor, zeggen wat je denkt. niemand word boos op je 8D


    -

    AimeeForever schreef:
    Leesportfolio is stom. ><

    dat is ?


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    hahha nee klopt 8D
    scheelt me weer wat geld. (A)
    Op marktplaats met die dingen :'D


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    xHYPERACTIVE schreef:
    (...)Op marktplaats met die dingen :'D

    dat is nog eens een slim idee,
    ga ik doen 8D


    -

    viedeogame schreef:
    (...)
    dat is nog eens een slim idee,
    ga ik doen 8D
    Of Ebay :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    viedeogame schreef:
    (...)
    dat is ?

    Een hele bundel over lezen enzo dat wij dit jaar hebben gedaan.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker