• ik fietste vandaag zo op het europaplein in leeuwarden en toen zag ik zo'n groote poster van tom en bill hangen van hun kledinglijn bij h&m.

    dat was echt wel cool. hangt er bij jullie ook zon grote poster in de buurt?

    nee *gaat scene schoppen*

    Geen idee eigenlijk, ben nog niet langs een H&M gekomen, maar vast wel.


    I am an idiot, I move.

    Morgen zal ik het wel zien zeker,want dan ben ik toch in Antwerpen.

    hier zijn al meerdere topics over :x


    You're a star in heaven.

    Ik weet het niet.. En het maakt me ook niet uit. Ik denk dat die in ons winkelcentrum binnen een paar dagen al bekogeld is of op gespoten met graffiti. : D


    -

    Ja,ik zag er vandaag ook eentje.^^


    Cómo no te voy a querer..

    Geen idee eigenlijk, zal wel leuk zijn, kan ik de kinders uit mijn klas weer irrieteren als we de stad in gaan :Y)


    Scream for mercy!

    Ja, en het bushokje is gesloopt erna.


    You move me ......... Kurt

    Op de site van H&M (www.hm.com) staat er wel iets over 'Fashion Against Aids' maar over dat Katy Perry ivm die campagne een concert geeft in Harajuku.


    -

    Ik denk dat die poster van Bill en Tom snel beklad word of mensen herkennen Bill niet en denken dat het een of andere jongens is en doen er niks mee :Y)


    -

    Selfdestruct schreef:
    Ik denk dat die poster van Bill en Tom snel beklad word of mensen herkennen Bill niet en denken dat het een of andere jongens is en doen er niks mee :Y)


    Als ze Bill zien denken ze: Make up + Nagellak + Lang vrouwenhaar + arrogante bitch blik = Lelijk wijf! :Y)


    Scream for mercy!

    Nee ik heb hem niet zien hangen, maar als ik donderdag na school effe naar het dorp ga zal ik het vast wel zien! ;D.


    you're my favourite part of the day ~

    Op school in de gang.


    We'll still love each other, forever and always. <3