• Hoe groot zal de straf zijn voor het negeren van een leerkracht en het skippen van school ? Want we gingen vandaag op uitstap. En neen,ik wouw niet mee. Dus toen we naar het station aan het wandellen waren en voorbij de winkelstraat kwamen ben ik een winkel ingesprongen. Maar toen ik zag dat die leerkracht terug kwam om mij te zoeken ben ik de winkel uitgestapt en beginnen lopen terwijl de leerkracht riep dat ik moest terug komen (niet gehoord,zogezegd),en ben ik op de bus naar huis gesprongen.

    Negeren van leerkrachten is bij ons wel een nota. Spijbelen is een schorsing, blijf je het doen woppah weg met jou in die school.


    Tanya is de beste.

    Hangt er van af welke leraar je negeert.
    Als je die van Ge moest negeren bij ons zou je buiten vliegen en wel 5 pagina's moeten overschrijven -.-"
    En skippen weet ik niet echt xD


    Let the Night embrace you

    Skippen kan oplopen tot een boete of de kinderrechter of zoiets, negeren van een leraar.. I dunno. Dan negeer je die straf er maar bij :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    geen flauw idee, met beide dingen heb ik nooit straf gehad.


    -

    Wij zijn bijna nog nooit gestraft voor het negeren van een leerkracht. x)
    Bij skippen, I dunno ..


    Don't be a drag, just be a queen.

    Ligt eraan op wat voor school je zit denk ik, want mijn school probeert streng op te treden tegen spijbelaars maar dat doen ze dus nooit.En dat negeren, hoezo negeren gewoon niet gehoord, hou je daar maar aan vast.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.