• bhahaha ^^
    omg vandaag was onze klas echt niet normaal.
    Lijk zaten wij in het Aardrijkskunde lokaal, komt er een secretaresse binnen die zegt: 'Scott, je moeder is je boterhammen voor vanmiddag komen brengen.
    Vraagt onze leerkracht opeens : "En wat zeggen we dan?" Zegt die Scott heel erg doodnormaal: Meneer 'k moet piessen :'D
    Omg, misschien lijkt het nu niet grappig maar op het moment zelf was het echt platgaan :'D
    Is er zoiets bij nog iemand gebeurt vandaag/andere keer?

    Drooooog. :'D


    blame the bully.

    Haha zalig (:
    Die van lo zei zo tegen een jongen van men klas; Ik heb al veel goede dingen gezien maar ook negatieve. En hij stond daar in zen boxer.
    Op dat moment schiet je gewoon in je lach (:


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Bij ons was in de klas.
    Leraar: 'G, wat ben je aan het doen?'
    G (doodnormaal):'Ik zit met mijn vinger in mijn gat.'


    Maar eigenlijk zat hij met zijn vinger in een gat in de muur. xD

    Dat was echt de beste opmerking van heel mijn 4e jaar VMBO.


    Think before you act.

    Melug x3
    Wij pesten onze leraar ak met zijn voornaam & het feit dat hij op een basisschool heeft lesgegeven:
    Meester Marcel?
    Meester!
    Meesje.
    xD
    Klinkt ook zo dom, maar tis grappig


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Ehm nee, niet echt. Maar ik zou er ook helemaal plat om liggen. :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Wij hebben vandaag ook nog onze leerkracht Frans heeeeel erg pissed gekregen :'D
    Wij een hele tijd praten door die les, dat wijf denkt dat ze de beste is maar heeft grijz haar dat lijkt op een pruik en nu lijkt ze op een man. En we hadden met PO pinguïns gemaakt, zaten de jongens daar mee te spelen. Moest er één van die jongens aan mijn en Youtha's bank komen zitten, begint ie daar verder te spelen enzoo x)

    lekker droog :Y)


    You're a star in heaven.

    Bwoah! In het rusthuis waar ik stage doe, is er zo een oudje dat heel snel kwaad wordt. Ze heeft geen tanden noch een vals gebit, ze is dus tandloos, zegmaar! (: En toen nam ze de arm van een verzorgster vast en beet erin. Zei die verzorgster zo heel droog; 'Zonder tanden voel ik toch niks!' x'D En toen werd het oudje nog kwader! x'D
    Allemaal veel grappiger op de moment, zoals logisch! ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Conspiracy schreef:
    Wij hebben vandaag ook nog onze leerkracht Frans heeeeel erg pissed gekregen :'D
    Wij een hele tijd praten door die les, dat wijf denkt dat ze de beste is maar heeft grijz haar dat lijkt op een pruik en nu lijkt ze op een man. En we hadden met PO pinguïns gemaakt, zaten de jongens daar mee te spelen. Moest er één van die jongens aan mijn en Youtha's bank komen zitten, begint ie daar verder te spelen enzoo x)


    Wij hebben onze titularis behoorlijk pissed gekregen (:. We hebben vrijdag rapport en zitten met 20 in een klas, 41 onvoldoendes.. :o
    niet dat dat grappig is


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ja, heel onze klas viel zo goed als inslaap wij Aard, door die storm en we hebben nog iets gedaan maar dat ben ik al vergeten:X


    The soul needs autumn.

    Ooit eens in chemie was onze leerkracht heel erg boos. En toen zei ze de hele tijd: "Geef mij tips! Geef mij tips zodat jullie gaan opletten. Ik moet niemand horen praten totdat ik 3 tips gekregen heb."
    Steekt Thomas zijn hand op: "Ja mevrouw, ik vind de banken niet zo comfortabel.." Zij helemaal boos, wij plat van het lachen.
    En een beetje later, ze wou nog steeds tips, zat Bert tegen zijn buur te praten. Zij: "Ja Bert! Ik zei dat je niet mocht praten! Wat zei je?" Bert: "Ja maar het was niet belangrijk hoor."
    "WAT ZEI JE?" heel erg boos natuurlijk (;
    Bert: "Ik had op mijn broek gezeverd.." Wij lagen echt plat van het lachen en zij was boos x'D


    Never run out of reasons to smile...

    Hahahaha, oke dan. :'D
    Ehm, neen niet echt iets hilarisch ofzo vandaag bij mij.


    Tanya is de beste.

    Wij zetten soms wel de hele klas andersom als een leraar iets moet kopieren, jammer genoeg gaat die leraar gewoon zitten en zegt verder niks. --'


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    droog^^


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Ik zou out gaan.