• Het is officieel. Ik ken het begrip orde niet.
    Op de een of andere manier slaag ik er niet in om mijn blaadjes van Frans te bewaren in een map. Ik ben a) te lui om mijn map mee te doen naar de les of b) weetikveel.
    En nu het weer bijna examens zijn, moet ik een poging doen om die blaadjes weer netjes in de juiste volgorde te krijgen.
    Dat probeeerde ik dus net, maar ik faalde kinda...
    Ik ben een ramp. (':
    Heeft hier iemand tips om boeken en mappen in orde te houden? Deel ze aub want zo kan ik volgend schooljaar niet werken. c(:

    ik stop de blaadjes altijd thuis gelijk in de map :X


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    ik stop de blaadjes altijd thuis gelijk in de map :X
    Die map ligt in mijn kastje (': en ik ben daar té lui voor :')

    Ik heb thuis een map. De blaadjes vouw ik in de les gewoon dubbel, schrijf de datum erop en stop ze in mn boek onder de kaft. Zo kan ik ze thuis in de map stoppen of anders later altijd nog terug vinden.

    Zorgen dat je een plastic hoesje in je tas hebt zitten, zodat je het iig ergens in hebt?


    blame the bully.

    Ubetinget schreef:
    Ik heb thuis een map. De blaadjes vouw ik in de les gewoon dubbel, schrijf de datum erop en stop ze in mn boek onder de kaft. Zo kan ik ze thuis in de map stoppen of anders later altijd nog terug vinden.

    Oeh, dat lijkt me wat :o

    neem een schrift :Y)
    of heb je zo'n werkboek dat je op voorhand krijgt? dan stel ik voor hem heel te houden en de bladen er niet uit te scheuren x'D


    You're a star in heaven.