De stelling van vandaag luidt:
School zou pas na 10 uur moeten beginnen.
(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)
- Home
- Forum
- Oude Stellingen
- [stelling] School zou pas na 10 uur moeten beginnen.
[stelling] School zou pas na 10 uur moeten beginnen. - Oude Stellingen
-
26 mei 2009 - 0:1526 mei 2009 - 0:17
Nee, dan ben je ook later uit, ik heb liever een vrije middag dan een vrije ochtend, kan ik tenminste nog iets van mijn dag maken.
Your make-up is terrible
26 mei 2009 - 0:57Jaaaa dat zeker ^^
I build a house for your bones!
26 mei 2009 - 1:36Tegen , zoals teddymurder zegt, dan ben je hoogstwaarschijnlijk later uit.
Wie du mir, so ich dir.
26 mei 2009 - 1:43KirstenSnaps schreef:
Tegen , zoals teddymurder zegt, dan ben je hoogstwaarschijnlijk later uit.
Alsof jij dat sowieso al niet bent? x'DI don't need to explain myself, I know I'm right.
26 mei 2009 - 1:45Liess schreef:
Ja maar.. hou je mond is. Je schopt mijn mening op de stelling in de war (krul)
(...)
Alsof jij dat sowieso al niet bent? x'DWie du mir, so ich dir.
26 mei 2009 - 1:47KirstenSnaps schreef:
(...)Ja maar.. hou je mond is. Je schopt mijn mening op de stelling in de war (krul)
Hahaha, natuurlijk. En ik ben het er mee oneens, btw. x'DI don't need to explain myself, I know I'm right.
26 mei 2009 - 6:37Ik heb niets tegen uitslapen, maar als je dan later uit bent... nee, dank je.
History is not hatred.
26 mei 2009 - 6:56Ja, intreseert me niet dat ik dan later uit ben, ik verkloot mijn dag toch alleen maar. En dat zal dus betekenen dat je vrienden ook later uit zijn dus dan kun je daar voor die tijd toch al niet mee afspreken
Scream for mercy!
26 mei 2009 - 7:04Oneens, ik zou me dan de hele ochtend zitten te vervelen. En je bent ook later uit. Dat vind ik echt niks!
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
26 mei 2009 - 7:35nee, dan ben je ook tot later op school, en daarbij vind ik ook dat je dan nog zo weinig dag over hebt als je een uur later begint. Dan ben je dus soms op kwart voor vijf uit, das best laat, en daar gaan zéker ook mensen over klagen.
Hardstikke tegen dus:PJa of nee of misschien of wat anders. Who knows?
26 mei 2009 - 8:07Tegen, wat Teddymurder zegt. Tenzij we dan ook hetzelfde als nu uit zijn.
You move me ......... Kurt
26 mei 2009 - 8:56Tegen als je dan ook later vrij bent.
Voor als je gewoon op dezelfde tijd vrij bent.I'd rather go naked than wear fur.
26 mei 2009 - 9:20TeddyMurder schreef:
Nee, dan ben je ook later uit, ik heb liever een vrije middag dan een vrije ochtend, kan ik tenminste nog iets van mijn dag maken.
Wat zei zegt! 'Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
26 mei 2009 - 10:33Alsjeblieft niet zeg dan zit ik de hele ochtend met 2 kids thuis pff
muziek altijd overal
26 mei 2009 - 10:38