• nou ja met die topic wil ik geen ruzie maar gewoon wat respect voor mensen.

    ;als er gewoon een topic is en er zijn er al een paar van gaan ze meteen zeure en zegge van ''oh nee daar beginne we weer'' kom op als die mensen dat onderwerp leuk vinden laat ze daar dan over praten en laat die botte reacties ? .. zelfs mods heb ik die reacties zien geven oO . als jij je niet bij dat topic voelt aan gesproken reageer d'r dan ook niet op zou ik zeggen. een forum is ook wel om je mening te kunne geven maar niet telkens van die domme en botte berichtjes....

    Kaylee heeft gesproken en zoekt >>geen<< ruzie.

    AMEN.


    Its Now or Never. <3

    Noem gewoon namen dat is net zo makkelijk.
    Ik vind mijn reacties totaal niet verkeerd. Want ik heb ze ondersteund en onderbouwd met fatsoenlijke argumenten. Die vreemd genoeg ook nog waar zijn ook.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben het met je eens.
    Ik ben ook tegen zo'n reacties. ^^


    Let the Night embrace you

    Krijg je reacties, zijn ze weer niet goed, Zo kan je overal over zeiken lieverd.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Op Quizlet mag je altijd je mening geven, hoe bod het ook overkomt. Zolang het maar geen vreselijke haat reactie's zijn waar je waarschuwingen voor krijgt. (cat)


    Scream for mercy!

    PoisonIvy schreef:
    Krijg je reacties, zijn ze weer niet goed, Zo kan je overal over zeiken lieverd.
    Maar ligt dat aan mij dan. Als ik toch op een fatsoenlijke manier mijn mening zeg. En ook nog gelijk heb dan. Dan doe ik toch niks verkeerd of wel dan >.>?


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Maar ligt dat aan mij dan. Als ik toch op een fatsoenlijke manier mijn mening zeg. En ook nog gelijk heb dan. Dan doe ik toch niks verkeerd of wel dan >.>?

    Ego met je gelijk maar het is gewoon niet wat die mensen willen horen dus dan is het verkeerd zo makkelijk is dat.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Maar ligt dat aan mij dan. Als ik toch op een fatsoenlijke manier mijn mening zeg. En ook nog gelijk heb dan. Dan doe ik toch niks verkeerd of wel dan >.>?


    Nee:Y)


    Scream for mercy!

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Ego met je gelijk maar het is gewoon niet wat die mensen willen horen dus dan is het verkeerd zo makkelijk is dat.
    Ja maar in dit geval weet ik gewoon dat ik gelijk heb:Y). Ghehe. Van mij mag ook iedereen zijn eigen mening hebben. Daar hoor je mij niet over miepen. Maar zeg me dan wel waarom ik ongelijk heb ofzo.


    Wie du mir, so ich dir.

    Krokiedildo schreef:
    Op Quizlet mag je altijd je mening geven, hoe bod het ook overkomt. Zolang het maar geen vreselijke haat reactie's zijn waar je waarschuwingen voor krijgt. (cat)
    Dat is waar, maar als ik een topic open en ik krijg zó'n reacties, dan word ik zékerweten pissig. >.<
    Daarom open ik ook geen topics omdat ik toch weet dat ik er pissig van word.


    Let the Night embrace you

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Ja maar in dit geval weet ik gewoon dat ik gelijk heb:Y). Ghehe. Van mij mag ook iedereen zijn eigen mening hebben. Daar hoor je mij niet over miepen. Maar zeg me dan wel waarom ik ongelijk heb ofzo.

    Dan weet ik dat, als ik het niet met je eens ben dat ik het dan ook even uit moet leggen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Met je eens. Anders had ik er niets van gezegd.


    ×Bury all your secrets in my skin×

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Dan weet ik dat, als ik het niet met je eens ben dat ik het dan ook even uit moet leggen.
    Nee maar das wel zo fatsoenlijk. Ik bedoel ik beargumenteer mezelf altijd, en ik vind het fijn dat een ander dat ook doet. Dan weet ik tenminste wat die persoon bedoelt. En kan ik tenminste toegeven als ik verkeerd zit, als dat op dat moment zo is. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    En nou krijgt ze de reactie's die ze niet wouw. :Y) Rare Q ook...


    Scream for mercy!

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Nee maar das wel zo fatsoenlijk. Ik bedoel ik beargumenteer mezelf altijd, en ik vind het fijn dat een ander dat ook doet. Dan weet ik tenminste wat die persoon bedoelt. En kan ik tenminste toegeven als ik verkeerd zit, als dat op dat moment zo is. :Y)

    Ik zou zeggen maak er een regel van, iedereen die het niet doet forumban. Grapje, mensen doen dat niet omdat ze toch geen argumenten hebben of zoals mij daar geen zin in hebben.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Ik zou zeggen maak er een regel van, iedereen die het niet doet forumban. Grapje, mensen doen dat niet omdat ze toch geen argumenten hebben of zoals mij daar geen zin in hebben.
    Ghaha nou dankje wel dat je mij zo ziet :').


    Wie du mir, so ich dir.