• Hello.
    Het was bij ons thuis net een bloedbad. Mijn moeder stond buiten en de deur viel dicht dus wou ze hem tegenhouden met haar hand vloog d'r hand door de deur. Haar hand ligt open en de weg vanaf de hal naar de keuken lag vol met bloed o.o Ze is nu in lelystad met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht en ik heb al het bloed opgeruimd. Het was echt zo vies o.o
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ieuwl, ik zou flauwvallen denk ik.
    beterschap voor je mam (flower)


    -

    Da's erg sterkte


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Heb ook al eens zoiets voor gehad mijn mam.
    Ze had per ongeluk in haar hand gesneden en ze had een grote ader geraakt. En ik moest haar ringen afdoen van haar vingers en die zaten helemaal onder het bloed.

    mijn papa had eens met een ik weet niet wat het is, - een elektrisch machine dat takken doorzaagt ofzo - in zijn vinger gezaagt. Die lach er half af.


    Some people make the world special just by being in it

    Beterschap voor je moeder ! U.U

    Oehh wat erg!!! ik ken egt totaaal niet tegen Bloed!! sterkte meid!:(

    Arme jij.

    wens je meoder beterschap.


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    Arme jij.

    wens je meoder beterschap.

    Zal ik doen als ze terug is van de 1e hulp xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    :o Wat erg!!

    Wens ze beterschap <$

    xX


    My friends are my estate.

    Auwa... :/
    Beterschap met je moeder! :3

    Alysse schreef:
    mijn papa had eens met een ik weet niet wat het is, - een elektrisch machine dat takken doorzaagt ofzo - in zijn vinger gezaagt. Die lach er half af.


    Mijn vader heeft bijna het zelfde gehad. Hij was de takken aan het zagen met zo'n electrische zaagmachine. En hij ondersteund die tak laat hij zijn zaagmachine vallen recht op zijn arm. Die arm lag er bijna van. En toen moest hij met de auto rijden naar het ziekenhuis. =O


    You'll never dream alone. <3

    Bterschap voor je moeder, Renée Frikandée (flower)


    All was well.

    Auw

    Zeg maar tegen je mama; veel beterschappjes vna hajar(A)

    Aww, Das Kut. ;l Veel Sterkte :]


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Losahs schreef:
    Bterschap voor je moeder, Renée Frikandée (flower)

    Hahaha dankje Lizé :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.