• Hoe gaan we Quizlet weer leuk maken,? Echt waar het is hier zo dood. Kom maar op met die ideetjes.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Dat méééén je niet. O.O
    Heb ik weer gemist hoor. =='

    Ja inderdaad, geweldig. =.= Ik mis altijd al het leuke hier!


    You move me ......... Kurt

    Too bad, en ja, sorry ik interesseer me niet in topics die elk aspect van jou leven en jou gedachtes weergeven, en volgens mij ben ik daar niet [meer] de enige in.
    Vandaar dat Quizlet je nu misschien een beetje saai voorkomt, nu niet iedereen meer reageert op je topics.

    Ik beleef nog wel eens wat ja.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Goh ja, sorry, ik had er niet bij stilgestaan dat het vinden van een bijbel encyclopedië een waar avontuur is.

    Trouwens ik denk dat er vanavond veel bij de radio bezig zijn.

    Sorry Tara, maar ik ga me nu niet door jou laten opfucken, ik doe je die plezier niet, mij permanent bannen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Opfucken? Naar ik weet zet ik enkel uiteen waarom ik denk dat Quizlet misschien saai lijkt in jou ogen. En die informatie die ik daarbij gebruik komt rechtstreeks aan de serieus door jou gemaakte topics.
    Ik kan er niets aan doen dat jou tijd van 'glorie' en 'populariteit' over is since you're good friends left. (:

    ey ey tara en ivy gedraag je, (cat)

    Ik geloof niet dat ik iets incorrects heb gezegt in mijn zojuist geposte reacties op dit topic.