Ik weet het niet. Het hangt vooral van mijn stemming af wat ik wil horen. Soms heb ik zin in uren lang slap gelul van dj's, soms heb ik meer zin in muziek.
Shade schreef:
Ik weet het niet. Het hangt vooral van mijn stemming af wat ik wil horen. Soms heb ik zin in uren lang slap gelul van dj's, soms heb ik meer zin in muziek.
mee eens. Ze praten echt veel te veel. En dan gaat het meestal over hele grote onzin. Dan draaien ze 2 liedjes (soms zijn dat geen eens leuke liedjes) En gaan ze weer verder praten!
If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.
Niet mee eens, ik erger me er eigenlijk totaal niet aan en het zijn leuke presentators met uitzondering van het nieuws, maar dat is nu eenmaal nodig n_n
Niet op alle zenders. 3FM veel te weinig, maar Veronica draait juist weer best veel, net als Q music. Sky Radio is weer te veel reclame en Arrow wás perfect. Nu ontvang ik ze alleen nog op internetstreams
Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.