• dat moet ik zo leren voor de examens binnenkort en ik was daar vandaag al zo even naar aan het kijken en men... moeilijk o_x shit man =o volgens mij zitten mijn blaadjes ook nog eeens door elkaar :') maar dat is dus hét struikelblok van het hele examen geschiedenis. Ik haat frankrijk en de revolutie waar veel shit in gebeurde, maar waar de toestand uiteindelijk dezelfde was als voor de revolutie. >_<

    Idd, Franse Revolutie zuigt. ;D
    Ugh... ik moet daar ook nog aan beginnen, denk ik net. Gezellie...
    Achum.


    Life is a book and there are a thousand pages I have not yet read.

    gelukkig heb ik dat niet meer x'D
    nu heb ik WO 1 en WO 2


    You're a star in heaven.

    Moet ik ook kunne & ik kan er niets van. Maar dan niet zo uitgebreid als jij denk ik. Ik moet het maar in vijf zinnen kunen ofzo.


    It's all for you, my butterfly.

    wij zitten in de middeleeuwen voor de moment
    kruistochten & zo :P
    & over oorlogje spelen tussen frankrijk & engeland
    oh, & we kijken "the name of the rose" x)
    Wel cool anders :P


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Evidence schreef:
    gelukkig heb ik dat niet meer x'D
    nu heb ik WO 1 en WO 2

    Die hebben wij nu ook. En het is vééél oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Die hebben wij nu ook. En het is vééél oO


    uhu en mijn leerkracht vraagt dat dan nog eens zo heel moeilijk ><


    You're a star in heaven.

    Evidence schreef:
    (...)
    uhu en mijn leerkracht vraagt dat dan nog eens zo heel moeilijk ><

    Bij ons ook. Ik ben bang dat ik ga gebuisd zijn voor mijn examen. We hebben semester systeem EN hij wil geen toetsen geven --' Met al zijn stomme bronnen die hij dan vraagt oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Bij ons ook. Ik ben bang dat ik ga gebuisd zijn voor mijn examen. We hebben semester systeem EN hij wil geen toetsen geven --' Met al zijn stomme bronnen die hij dan vraagt oO



    aaah dat is kut >< ik was gebuisd om mijn toets aangezien je bij het antwoord van 1 vraag de helft je curus moet schrijven ofzo oO


    You're a star in heaven.

    dat moet ik oa ook leren voor mijn examen ^^ en idd, de Franse Revolutie is stom, ik vind de Amerikaanse Revolutie leuker om te leren en interessanter ^^

    Evidence schreef:
    (...)
    aaah dat is kut >< ik was gebuisd om mijn toets aangezien je bij het antwoord van 1 vraag de helft je curus moet schrijven ofzo oO

    Wth oO Jij hebt een rare leerkracht :') Waar zit je nu ongeveer?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    UseSomebody schreef:
    dat moet ik oa ook leren voor mijn examen ^^ en idd, de Franse Revolutie is stom, ik vind de Amerikaanse Revolutie leuker om te leren en interessanter ^^
    Indd, met de Boston tea party, ha (:

    Ik doe nu over na de Romeinen, die ridders en boeren shit. >< Da heb ik al in groep 6/7 gehad.


    we've only said goodbye with words

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Wth oO Jij hebt een rare leerkracht :') Waar zit je nu ongeveer?


    we hebben net in het kort D-Day gehad


    You're a star in heaven.

    ik had daar een 8, nog wat voor vorig jaar. :') al was het wel een hele berg leren. -.-


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Volgens mij krijg ik volgend jaar de VOC ofso.. ><


    ×Bury all your secrets in my skin×