• Wel, nu loop ik echt een beetje geirriteerd. Vroeger hete ik en mijn vriendin TomfuckkrR en BillfuckkrR. Ik heb reeds wel mijn naam veranderd. Maar nu kom ik verschillende namen tegen die precies op deze lijken. Ik bedoel als je een nicknaam kiest wees dan ORIGINEEL en doe geen mensen na. -_-


    It even took me by surprise

    Heartbreak schreef:
    Kan iemand dan dit topic sluiten, voor nog meer mensen zoveel commentaar gaan hebben?

    Als je een topic opent, moet je er wel goed over na denken of je ook alle negatieve antwoorden wilt krijgen en aankan. --'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    NickyFOSHO schreef:
    Hmm, meestal verander in mijn usernaam gewoon zonder er op te letten of aan te denken dat iemand anders die ook zou kunnen hebben ongeveer. -denkt terug aan een tijdje geleden- Maar, daar kan je niets aan doen en het is ook niet van niet origineel wezen, als je origineel wilt zijn, dan neem je gewoon je eigen naam. Dan zal je vast wel origineel zijn en kan niemand zeggen 'hé je hebt mijn usernaam gepikt' want het is jou naam.


    er zijn meerdere mensen met dezelfde naam ^^


    -

    En kunnen wij hier iets aan doen? Nee. :) Ze vinden jullie naam gewoon geweldig en kijken vast tegen jullie op. Wees er maar trots op

    Pufnographic schreef:
    Ik heb ook eens zo'n topic geopend, toen was iedereen ook aan het zeiken op mij ><, terwijl sommigen stiekem hetzelfde irritant vinden.


    Dat is nu eenmaal zo op sites als deze, als je een topic opent en mensen aanvalt moet je de weerbots kunnen verdragen. net als de reacties en de gevolgen en al die shit.(cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Je zeikt mensen af op hun username die TOEVALLIG op die van jou lijkt, want Tom/Billfucker is gewoon niet zo mega origineel (En het lijkt me trouwens ook sterk dat iemand dat heeft want dat mag niet meer.), maar mensen mogen het niet met je oneens zijn..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Pufnographic schreef:
    (...)

    er zijn meerdere mensen met dezelfde naam ^^


    Je, hehe, maar dan kunnen ze niet zeggen dat je hun usernaam hebt gestolen want jij noemt nou eenmaal ook zo ^^"


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    En trouwens, wie zegt dat jij niet iemand hebt na geaapt? [niet dat het zo is?]. Het kan bv. ook dat iemand voor jou al een naam had die op 'TomfuckkrR' lijkt. Want er zijn ook namen als 'Tomfucker'.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Devotion schreef:
    En trouwens, wie zegt dat jij niet iemand hebt na geaapt? [niet dat het zo is?]. Het kan bv. ook dat iemand voor jou al een naam had die op 'TomfuckkrR' lijkt. Want er zijn ook namen als 'Tomfucker'.


    Inderdaad, die personen kunnen het toch al langer hebben? Alleen nu je deze usernaam hebt ga je er meer op letten.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    'Tomfucker', november 2007.
    Jij, april 2008.
    Dan moet jij niks zeggen he.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Dat is nu eenmaal zo op sites als deze, als je een topic opent en mensen aanvalt moet je de weerbots kunnen verdragen. net als de reacties en de gevolgen en al die shit.(cat)


    weet ik en meestal kan ik er wel tegen.


    -

    Pufnographic schreef:
    (...)

    weet ik en meestal kan ik er wel tegen.


    Goed zo. (cat)
    Ik mag jou wel _O_


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Goed zo. (cat)
    Ik mag jou wel _O_


    Mhuha, iedereen mag mij, glapje. Ik jou ook :'D


    -

    Pufnographic schreef:
    (...)

    Mhuha, iedereen mag mij, glapje. Ik jou ook :'D


    Jij hebt wel een ego hoor. (cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Jij hebt wel een ego hoor. (cat)



    Jij ook, alleen weet je het nog niet :'Y
    maar zullen we ontopic blijven of gewoon via GB praten.


    -

    Pufnographic schreef:
    (...)


    Jij ook, alleen weet je het nog niet :'Y
    maar zullen we ontopic blijven of gewoon via GB praten.


    ik heb een ego en weet het wel
    En ja, wel goed idee om ontopic te blijven :Y)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson