• gaan op dinnetjes jacht, grrrr.
    owkééj, nu serieus:
    Ik haat mijn vriendinnen op school allejah sommige toch. Dan heb ik al bijna een jaar ruzie met mijn BF en mijn andere vriendin heeft er dan ook niet veel contact meer mee dat ze zegt. Draai ik mijn rug om zit ze te lachen en te spelen met die 'ex' vriendin.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Misschien kan je het best met hen praten.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    x_x weet je je kan mensen niet dwingen om iemand niet te mogen. een vriendin van em heeft ook ruzie met een andere vriendin maar ik ben toch ook met beide bevriend. misschien vind dat meisje jullie allebei ook wel aardig.


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    x_x weet je je kan mensen niet dwingen om iemand niet te mogen. een vriendin van em heeft ook ruzie met een andere vriendin maar ik ben toch ook met beide bevriend. misschien vind dat meisje jullie allebei ook wel aardig.

    Ik vind het niet erg, maar dan zit ze allemaal slechte dingen over dat ander meisje te zeggen, en dat ze er niet meer bevriend mee is. En achter mijn rug is ze er dan wel mee bevriend, ik zou gewoon willen dat ze het zegt tegen mij dat ze er wel nog mee bevriend is. Dan is ze tenslotte eerlijk, nu niet dus er is kans dat ze over andere dingen ook niet eerlijk is.


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Inderdaad! Anneli krijgt dinnetjes aangeboden in haar gb en ik niet :9~


    All was well.