[stelling]
alle mods zijn kut voor vele heb ik ook respect. Maar de mods die kut zijn hebben quizlet van top tot teen verneukt. bedankt hiervoor.
Ik ben het hélémáál eens met deze stelling(A)
(bericht aangepast door een moderator)
- Home
- Forum
- Oude Stellingen
- [stelling] Niet alle mods zijn kut voor vele heb ik ook respect. Maar de mods die kut zijn hebben quizlet van top tot teen verneukt.
[stelling] Niet alle mods zijn kut voor vele heb ik ook respect. Maar de mods die kut zijn hebben quizlet van top tot teen verneukt. - Oude Stellingen
-
20 mei 2009 - 0:2220 mei 2009 - 9:31
En hier zien we het perfecte voorbeeld dat overdrijven ook een vak is <.<
20 mei 2009 - 10:13hahahahaha,
ik had niet anders verwacht.20 mei 2009 - 12:3820 mei 2009 - 12:41Tegen.
De mods die kut zijn hebben Quizlet niet verneukt vind ik. Ze mogen er zijnReality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.
20 mei 2009 - 12:4320 mei 2009 - 12:44Just wondering... Waarom zeg je dit niet op je eigen actieve account...? Want we kennen die toch wel (:
20 mei 2009 - 12:52niet mee eens
Mods doen alleen maar hun best
Jij ziet het dus blijkbaar helemaal verkeerd in
Of jij verneukt het gewoon voor je zelf. Dat kan ook nogI solemny swear i am up to no good
20 mei 2009 - 12:53Cherished schreef:
Just wondering... Waarom zeg je dit niet op je eigen actieve account...? Want we kennen die toch wel (:
Ghihi, dat noem ik nu dom >.<Your Butt is Mine!
20 mei 2009 - 13:04ik vind helemaal niet dat er kutte mods zijn en dat die quizlet hebben verneukt, altans ik heb er niks van gemerkt :p
-
20 mei 2009 - 13:09De monds zijn niet kut. Sommige Regels wél. Maar de mods doen alleen hun werk.
If You Don't Dance You hate Your Parents.
20 mei 2009 - 13:38Cherished schreef:
Just wondering... Waarom zeg je dit niet op je eigen actieve account...? Want we kennen die toch wel (:
Ahahaha losahdit vind ik nou dom
20 mei 2009 - 13:42Een oowjha, ff on-topic
Neeuh, het zijn eigenlijk gewoon users als ons en ze doen alleen maar een soort bijbaantje of zo, als een user maar dan met een rood kleurtje. Sommige users verneuken het hier ook hoor, dat zijn niet alleen de mods [in jou geval dan (':]20 mei 2009 - 13:43Luminosity schreef:
Ik weet niet of je erbij was met de staking? Chaos zonder de Modjes. En ze hebben daarna alles ook weer mooi opgeruimt.
Of wil je soms dat er weer een tijdperk van ruzie, haat en chaos begint hier? Wees blij dat we daar voorbij zijn, dude.
Wrm maak ik nou dat soort dingen nou niet mee?!
*Had straf tijdens staking, laptop afgepakt -.-'
Maar ik ben het niet eens met de stelling
Oké Moderators zijn soms kut, maar je moet je gwn netjes aan de regels houden en dan zijn ze opeens aardig!
En onthou: Het zijn ook maar mensen die het gezellig willen hebben.Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3
20 mei 2009 - 13:4520 mei 2009 - 14:07