• naar aanleiding van een ander topic kwam ik op dit.
    Noooou, op vakantie hebben we dus een aantal koppels leren kennen die ook kinderen hebben. Guess what, er is nooit iemand bij van mijn leeftijd. Ofwel zijn ze jonger, ofwel zijn ze ouder.
    Die jongere kinderen die spelen nog heul veel dingen die ik niet leuk vind en zo, die oudere wíllen mij er niet bijnemen <.< En dan vragen ze zich altijd af waarom ik niet graag mee ga op vakantie of waarom ik niet graag mee kom als ze elkaar weer gaan zien en zo.
    Ja tuurlijk, nu kan je zeggen: Zoek dan vrienden? Moeilijk, als het grote deel van de camping Nl'ers zijn die je de hele tijd hebben liggen irriteren en áltijd moeten opvallen. Ook moeilijk als er alleen maar Franse mensen zitten :}
    En dat probleem heb ik dus ook in de familie.
    Zit iemand met hetzelfde probleem of weet iemand wat ik er tegen kan doen?
    even voor de duidelijkheid: Ik heb niets tegen NL'ers, anders zou ik hier niet zitten. Maar die dat daar zitten zijn serieus irritant en zo.

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Tjah, ik ben ook niet echt sociaal. Dat zou je niet denken van me als je me hier zo bezig soms zag enzoo :'D Whuteffur
    Mijn twee zussen zijn echt sociale mensen en hun hebben altijd vrienden daar 8D

    Internet is zo veel makkelijker dan face 2 face.


    ×Bury all your secrets in my skin×