• Waarom moet ik er altijd naartoe terwijl ze weten dat ik het zo hard haat. En ik er toch niets kan gaan doen en mij beter thuis kan bezighouden -_-' Ahg ja,bij die van deze zaterdag ben ik wel verplicht te gaan,en het volgend heb ik wel geluk,dat is dan weer bij mij thuis. Maarja,nog iemand die het haat?

    Ja, zo hard. Mijn nicht negeert mij sinds mijn nonkel een nieuwe vriendin heeft en die heeft ook een dochter. En de rest zijn niet ouder dan het 6de leerjaar en willen de hele tijd buiten spelen en moet ik altijd mee. Argh. Maar ik meot gwn altijd mee.


    A. ikmisje.

    ik moet altijd mee voetballen met m'n neefjes:S


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik vind het niet extreem erg. Maar mijn zusje is de enige van mijn leeftijd van de familie die we 'vaak' zien :') Maar ik mag vaak thuisblijven, dus erg is het niet echt.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Sunflower schreef:
    Ja, zo hard. Mijn nicht negeert mij sinds mijn nonkel een nieuwe vriendin heeft en die heeft ook een dochter. En de rest zijn niet ouder dan het 6de leerjaar en willen de hele tijd buiten spelen en moet ik altijd mee. Argh. Maar ik meot gwn altijd mee.

    Dat probleem ken ik dus -_-' mijn nichtjes en neefjes zijn ook niet ouder dan dat. En mijn broer is dan wel een beetje ouder,maar daar ga ik echt niet mee op trekken -_-' en dan de rest van mijn neven en nichten zijn als tussen de 20 en de 27 ofso.

    ik. ik vind kerstmis ook zo kut. -.-


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb nooit familiefeestjes, buiten met Kerstmis en Pasen.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik vind die altijd kei leuk. Maar ja, dan gaan ik en Eva ook altijd gewoon doen wat we zelf willen en elkaar liggen kloten:Y)


    rules don't stop me

    Ik hebb nooit -feestjes- ..
    Alleen soms verjaardagen van me opa en oma, en trouwdagen + kerst XD Maar ik haat het nou niet fzzoo.

    Eigenlijk niet, ik vind familiefeesten cool. En ik moet zelf weten of ik erheen ga of niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Dat probleem ken ik dus -_-' mijn nichtjes en neefjes zijn ook niet ouder dan dat. En mijn broer is dan wel een beetje ouder,maar daar ga ik echt niet mee op trekken -_-' en dan de rest van mijn neven en nichten zijn als tussen de 20 en de 27 ofso.


    Ja, en dan dit je daar een hele namiddag, Kut. *
    Donderdag heb ik ng een communiefeest van familie.


    A. ikmisje.

    Sunflower schreef:
    (...)

    Ja, en dan dit je daar een hele namiddag, Kut. *
    Donderdag heb ik ng een communiefeest van familie.

    Ja indd. Dat is echt kut (:

    JOYCESTYLE schreef:
    (...)
    Dat probleem ken ik dus -_-' mijn nichtjes en neefjes zijn ook niet ouder dan dat. En mijn broer is dan wel een beetje ouder,maar daar ga ik echt niet mee op trekken -_-' en dan de rest van mijn neven en nichten zijn als tussen de 20 en de 27 ofso.


    Dan praat je toch gewoon met de twintigers? Dat is perfect mogelijk. Trust me, ik heb zelf genoeg heel goede vrienden van boven de twintig en ik voel me daar nooit te jong bij of iets dergelijks. (:


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    i kvind het juist supercool ! al mijn neefjes & nichtjes zijn just so adorable. alleen zijn ze soms heel irritant --' & mijn tantes & nonkels doen altijd grappig :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California