• Ik zag net een topic "Stalker?" , luidt de titel.

    Mijn situatie is net iets anders.
    Er is een jongen bij mij op school en die is supermegaheelerggeweldig leuk. Het probleem is dat ik twee klassen lager dan hij zit. Maar...
    Ik zit 'm soort van te stalken. Ik hou zijn rooster bij. Op alle mogelijke manieren. Ik ga binnenkort aan mijn lerares Engels vragen welke klas voor ons in "dit" lokaal zit. Hij zit dus in die klas die voor mijn klas Engels in hetzelfde lokaal heeft. Ik weet de richting die hij doet en ik ken alle foto's van de schoolsite waar hij op staat.

    Vinden jullie mij/ ben ik een (easy)stalker? En hoe laat ik hem mij opmerken? Ik kijk mijn ogen uit naar hem, maar hij loopt droog/blind door.

    Jup, das stalken.
    Maar het is voor het goeie doel, muahaha.


    No growth of the heart is ever a waste

    dat trekt wel richting stalken, ja. x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat verhaal komt me zo bekend voor, niet erg. Ik vind het niet echt - stalken.

    xLoveIsDeadx schreef:
    dat trekt wel richting stalken, ja. x'D

    Zijn uurrooster hou ik niet bij, maar ik ben wel een klein beetje geobsedeerd :X


    All was well.

    Neehee, dat is geen stalken :P
    Dit is stalken:
    Stalking is het stelselmatig lastigvallen van een persoon, door die persoon te achtervolgen, steeds op hinderlijke wijze contact op te nemen, en soms ook te bedreigen.

    info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Stalking


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Rickjuh schreef:
    Neehee, dat is geen stalken :P
    Dit is stalken:
    Stalking is het stelselmatig lastigvallen van een persoon, door die persoon te achtervolgen, steeds op hinderlijke wijze contact op te nemen, en soms ook te bedreigen.

    info: http://nl.wikipedia.org/wiki/Stalking


    Dat weet ik.
    Daarom schreef ik ook (easy)stalker
    ;)

    Ik vind het een beetje stalkerig. Maar ik heb een paar maanden geleden ook stalkerig gedrag vertoond. Om dezelfde reden xD Alleen zit hij alleen maar maandag op ons gebouw, dus erg stalkerig kon ik niet zijn (nerd)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    AlienMary schreef:
    Er is een jongen bij mij op school en die is supermegaheelerggeweldig leuk. Het probleem is dat ik twee klassen lager dan hij zit. Maar...
    Ik zit 'm soort van te stalken. Ik hou zijn rooster bij. Op alle mogelijke manieren. IkIk weet de richting die hij doet en ik ken alle foto's van de schoolsite waar hij op staat.

    Ik ken je verhaal..
    Ik heb precies het zelfde xD Alleen is de jongen die ik leuk vind nu net klaar met school dus ik zie hem niet meer :'(
    dat vind ik helemaal niet leuk..
    Maar ik deed ook wat jij deed dus ik deed ook (easy)stalken xD
    Hoe je het kan laten weten ... laat een van je vriendinnen op hem afstappen.. Als je het zelf niet durft. Ojaa laat je vriendinnen het niet aan je mentor vertellen ... dat hebben ze dus bij mij gedaan en die is dus op hem afgestapt xD Ik schaamde me kapot :$


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Ahg joh,zit er niet mee in :'D Ik heb toen ik in het 2e middelbaar zat ook zot gelopen van een jongen,en ik kende ook zijn lessenrooster van buiten en welke lokalen hij zat^^

    nee dat is niet stalken, het komt me bekend voor :x


    You're a star in heaven.

    Ik vind het nou niet echt stalken fzoo . 8D

    NatalieRadke schreef:
    (...)
    Ik ken je verhaal..
    Ik heb precies het zelfde xD Alleen is de jongen die ik leuk vind nu net klaar met school dus ik zie hem niet meer :'(
    dat vind ik helemaal niet leuk..
    Maar ik deed ook wat jij deed dus ik deed ook (easy)stalken xD
    Hoe je het kan laten weten ... laat een van je vriendinnen op hem afstappen.. Als je het zelf niet durft. Ojaa laat je vriendinnen het niet aan je mentor vertellen ... dat hebben ze dus bij mij gedaan en die is dus op hem afgestapt xD Ik schaamde me kapot :$

    Bedankt voor tips :]
    Maar niet ik, niet mijn vriendinnen durven op hem af te stappen. Weet je hoe lang hij is? iets van twee meter, wat moeten wij met onze 1m 58? x]

    AlienMary schreef:
    (...)
    Bedankt voor tips :]
    Maar niet ik, niet mijn vriendinnen durven op hem af te stappen. Weet je hoe lang hij is? iets van twee meter, wat moeten wij met onze 1m 58? x]

    kleintjes voor het leven. :Y)
    1.55 :Y)
    maargoed. klein zijn is geen ramp :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    AlienMary schreef:
    (...)
    Bedankt voor tips :]
    Maar niet ik, niet mijn vriendinnen durven op hem af te stappen. Weet je hoe lang hij is? iets van twee meter, wat moeten wij met onze 1m 58? x]
    Ojaa dat is gelijk dan weer iets anders :p
    De jongen die ik ''leuk'' vind die was iets kleiner dan mij en ik ben 1.68 dan is inderdaad een groot verschil bij jullie :P
    Maar bij mij wouden ze het ook niet doen.. Ze vonden hem homo en riepen ook de hele tijd zijn naam dat vind ik echt helemaal niet leuk :S Hij lijkt een beetje op Alex Evans als je die kent xD Aleen had hij donkerblond haar en een piercing aan de rechterkant van zijn lip..
    Maargoed hier heb jij eigelijk niet veel aan xD


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield