• Ja nou :'D M'n vriendin woont toch in Poelenburg, een van de 10 kutste buurten in NL.
    Jeweetwel, het winkelcentrum achter haar huis was afgefikt. En dat ze meteen nadat het vuur weg was mt drugshonden gingen speuren daar :'D Echt faking droog, wantja, één zo'n winkeltje was ook daarmee en stond er gewoon naar :'D Maargoed.

    Nou is er dus vorige week maandag in de flat aan de andere kant van dr huis iemand doodgeschoten <.<
    Een man had zijn vrouw dus vermoord maar zegt dat het een ongeluk was. Hij zou alleen zijn pistool hebben schoongemaakt en deze zou per ongeluk zijn afgegaan. Right he, maargoed wel vet zielig, want die drie kinderen waren gewoon thuis toen. : (

    Tis echt een ghetto gewoon :') Met van die 10 jarige kindjes opstraat die je 'chick' noemen enzo XD

    Maar like, hoe fucked is dit, m'n ma wil niet meer dat ik s'avonds vanaf daar naar huis fiets. <.< Like, ik ben 18? En er worden niet zo vaak mensen vermoord, alleen als die met durgs zitten of nja zoals nu dan eerwraak ofzo.
    Waarom woont ze nou daar.

    Achja doodnormaal als iemand word vermoord voor eerwraak. ^^, zo praat je erover, ik zou zeggen rijbewijs halen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Er gebeurd overal wel wat. Hier waar ik woon heb je ook geen frisse buurten.. <,< Daar mag ik van mijn ouders ook niet komen..

    PoisonIvy schreef:
    Achja doodnormaal als iemand word vermoord voor eerwraak. ^^, zo praat je erover, ik zou zeggen rijbewijs halen.

    Nou ja, het komt wel vaker voor.
    Ik wil er wel verder over doorlullen maar dan wordt 't topic zo lang. <.<

    Zowieso achterlijk dat er mensen daarvoor vermoord worden.

    Nou ja, ik snap je moeder wel wat dat betreft. Als ik een dochter zou hebben die door zo'n buurt fietst 's avonds zou het mij ook de rillingen geven. Het ligt er ook aan hoe laat. Misschien een afspraak maken, wanneer je terugkomt? :]
    Ik woon zelf in zo'n buurt... alleen iets minder erg. Ja oké, wel drugs, doodsbedreigingen en iemand die vermoord werd maar het kon erger.


    No growth of the heart is ever a waste

    En ja, ik ben al aan het broemen. Maar zo snel gaat dat niet >.<

    Ghehe, ik woon twee straten bij een 'Ghetto-buurt' vandaan :'D
    Maar wel een beetje raar dat je daar niet meer langs mag fietsen :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Cherished schreef:
    (...)
    Nou ja, het komt wel vaker voor.
    Ik wil er wel verder over doorlullen maar dan wordt 't topic zo lang. <.<
    Zowieso achterlijk dat er mensen daarvoor vermoord worden.

    Ja. Je zou gewoon zeggen dat zulke mensen ziek zijn maar zij vinden het heel normaal. Belachelijk. Ik kan me daar zo over opwinden maar als ik alle remmen los zou laten heb ik een aardige waarschuwing te pakken.
    -fluit onschuldig-


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik woon nog geen 10 meter van de slechtste plek van mijn stad en heel veel moeders hebben liever niet dat mijn vriendinnen 's avonds langskomen. Dus voor hun kinderen is het erg als ze daar langs fietsen, maar ik mag wel altijd 's avonds langskomen =.=

    Aurelia schreef:
    Nou ja, ik snap je moeder wel wat dat betreft. Als ik een dochter zou hebben die door zo'n buurt fietst 's avonds zou het mij ook de rillingen geven. Het ligt er ook aan hoe laat. Misschien een afspraak maken, wanneer je terugkomt? :]
    Ik woon zelf in zo'n buurt... alleen iets minder erg. Ja oké, wel drugs, doodsbedreigingen en iemand die vermoord werd maar het kon erger.

    Ja nou, ik fiets er al vet vaak doorheen <.< En nu ineens, omdat dit dan zo erg was omdat het een gewone vrouw was i.p.v. een drugshandelaar. Sjees.
    En ja, dan moet ik om half 7 thuis zijn xDDDD

    Cherished schreef:
    (...)
    Ja nou, ik fiets er al vet vaak doorheen <.< En nu ineens, omdat dit dan zo erg was omdat het een gewone vrouw was i.p.v. een drugshandelaar. Sjees.
    En ja, dan moet ik om half 7 thuis zijn xDDDD

    Oo'
    Oké, dat gaat dan niet echt :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zo wss daar niet eens durven fietsen denk ik=')
    en ik ben ook 18.Ik zou zo rap mogelijk gwn door rijden.
    ik had nu al schrik toen ik s'avonds alleen terug naar huis moest rijden (normaal rij ik altijd samen met Mel.) maar ik had de dag ervoor juist te horen gekregen dat iemand in mijn dorp nog net had kunnen ontsnappen van een verkrachter. En die verkrachter stond gewoon in de L.carréstraat, een grote, verlichte weg Ôo


    Get outta my head!

    Een jaar terug ging ik naar fitness en toen moest ik altijd door zo'n klote buurtje rijden.. in die tijd was het daar echt niet fijn enzo.. Ze gooien gewoon troep uit de auto als ze langs je heen gaan, het barst er van de zwervers.. echt bleeeh.. maar of er ooit iemand vermoord is weet ik niet, maar .. die buurt die jij beschrijft is echt fucked up erg Ö dat is dan welmuch erger dan die buurten hier ..
    Dan kan ik je moeder ook wel snappen ..

    Dat wat die vent zei dat het perongeluk was. Heb ik is iemand persies horen zeggen uit een aflevering van csi of csi miammi of iets van dat xD

    Cherished schreef:
    (...)
    Nou ja, het komt wel vaker voor.
    Ik wil er wel verder over doorlullen maar dan wordt 't topic zo lang. <.<

    Zowieso achterlijk dat er mensen daarvoor vermoord worden.

    ER worden ook mensen voor een pakje sigaretten vermoord. Serieus. MAar oke ik vind het ook wel raar en dan vooral dat dat in nederland nog kan gebeuren.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.