.... met dit probleem.
Laten we de jongen Kees noemen :')
Kees en ik waren zeg maar bezig, gezoend and stuff. We hadden het heel gezellig samen maar hadden nog niks omdat kees het niet zeker wist. Hij wilde me niet kwetsen en als het rap uit zou gaan en dan zou hij weer de player zijn. Maar goed, toen was zijn btg op kreeg hij virus op zijn pc (kon niet meer online) en konden we niet meer afspreken, en ik durfde niet te bellen (telefoon angst)! De vakantie ging voorbij en nu hoorde ik zaterdag dat hij afgelopen donderdag gezoend heeft met ene michelle. Ik vond dat dus zwaar kut. Ik vind hem echt leuk namelijk! Maar igg, eigenlijk zegt 1 deel van mij "eikel" en een ander deel schreewt nog steeds naar zijn aandacht omdat ik hem nog steeds leuk vind! Maar iedereen vraagt nu aan hem of hij met die michelle heeft gezoend en dan zegt hij "Nee man! Wrm zou ik haar zoenen als ze zo lelijk is?!" Maar dat meisje zegt dat ze wel werkelijk gezoend hebben. Dus nu weet ik niet wat ik meot doen. Ik ga donderdag naar het zwembad met vriendin, dna zal hij er ook zijn. Ik zie wel wat er gaat gebeuren maar veel vriendinnen van mij zijn boos op hem, dat hij zo iets geflikt heeft namelijk. Jongens ik weet het niet meer hoor.
Ik wilde het vandaag aan hem vragen, of het waar was. Sta ik voor zijn neus durf ik niet meer.
Tip? Wat moet ik doen? Nog een 2e kans?
Edit: Dit heb ik gehoort van de bf van die Michelle, die bf zit namelijk in mijn hockeyteam.
-