• ben jij ooit wel eens midden op straat bekende sterren tegen gekomen?? Ik wel,
    -Jody Bernal (Ofzo,want die kwam optreden in NL)
    -Nicolette van Dam

    (...)


    tokio hotel? heb je 2x meet and great gehad dan..??


    Nee ik kwam ze in rotterdam tegen.. OP straat de dag erna.. xD En in nijmegen toen ik naar de wc ging backstage.. Wat ik zat bij de ehbo.. xD


    Wie du mir, so ich dir.

    ikke gert winckelmans (simon uit sara)

    die is egt mooi int egt

    jah, maar ik ken haar naam alleen niet meer xD ze speelt mee in de serie 'familie' [in belgie]

    en gert van samson en gert xD,die woont namelijk in de zelfde straat als ik xD [ik weet niet of jullie in nederland dat programma ook kennen]


    And all the girls in the front row scream your name.

    jah, maar ik ken haar naam alleen niet meer xD ze speelt mee in de serie 'familie' [in belgie]

    en gert van samson en gert xD,die woont namelijk in de zelfde straat als ik xD [ik weet niet of jullie in nederland dat programma ook kennen]



    Ja tuurlijk xD.. Samson en Gertjuhhhh xD... Wij kijken hier ook allemaal spontaan ketnet.. Achja ik vroeger in ieder geval wel xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Diej 1ne van Sara.. Lieven (ik weet ni hoe die acteur heet (A) [aan de kust]
    en ingeborg (die 1 vn blind date) [Turkije,,die zat tegenovr mij in de wachtruimte voor op het vliegtuig tegaan )


    HaveFun!

    ikke gert winckelmans (simon uit sara)
    die is egt mooi int egt

    Da kank gelove(H):P


    HaveFun!

    Meike van KUS. Echt al 5 keer in de stad [Leiden] :'D

    Heeel Kus.¬¬


    ok

    nee ik niet... volgens mij... xD