• Juppahup, mijn homoverloofde heeft het Eurovisiesongfestival gewonnen. _O_
    Meet Alexander Rybak
    Let me know what you think.

    Marshmellow schreef:
    (...)
    En je vergeet nog om het kortste rokje!
    Da's ook zoiets.

    En het staat hen niet eens. :X

    Marshmellow schreef:
    (...)
    En je vergeet nog om het kortste rokje!
    Da's ook zoiets.


    Hmm kan. Maar bij zo'n songfestivals gaat het meer om 'Hey, man van het buurland. Jij stemt toch op mij hé, in het songfestival?' 'No problem, stem jij dan ook voor mij?' 'Deal!'

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Hmm kan. Maar bij zo'n songfestivals gaat het meer om 'Hey, man van het buurland. Jij stemt toch op mij hé, in het songfestival?' 'No problem, stem jij dan ook voor mij?' 'Deal!'

    écht héa! Als ik nu eens al onze buurland en de andere landen ga bedreigen door hun koning/president/koningin met pijl en boog dood te schieten winnen we misschien nog eens(cat)


    The soul needs autumn.

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Hmm kan. Maar bij zo'n songfestivals gaat het meer om 'Hey, man van het buurland. Jij stemt toch op mij hé, in het songfestival?' 'No problem, stem jij dan ook voor mij?' 'Deal!'

    Ja is altijd zo geweest trouwens.
    En volgens mij zal dat altijd zo blijven.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    xAmelie schreef:
    (...)
    écht héa! Als ik nu eens al onze buurland en de andere landen ga bedreigen door hun koning/president/koningin met pijl en boog dood te schieten winnen we misschien nog eens(cat)


    Dan ga ik mee om hun te bombarderen :Y)
    @Marshmellow
    inderdaad. Spijtig genoeg wel. Al heeft België wel eens op de tweede plaats gestaan met Urban Trad, of zoiets ^^
    Maar twee jaar geleden of zo, met Lordi, was het gewoon één grote carnavalsgrap voor mij <.<

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Dan ga ik mee om hun te bombarderen :Y)
    @Marshmellow
    inderdaad. Spijtig genoeg wel. Al heeft België wel eens op de tweede plaats gestaan met Urban Trad, of zoiets ^^
    Maar twee jaar geleden of zo, met Lordi, was het gewoon één grote carnavalsgrap voor mij <.<

    Haha, nee, dat was 'boycot eurosong' dag. :')
    Zelfs mijn moeder heeft toen op Lordi gestemd, omdat ze het haatte met dat buurlanden gedoe. Pure boycot dus. :Y)

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Dan ga ik mee om hun te bombarderen :Y)
    @Marshmellow
    inderdaad. Spijtig genoeg wel. Al heeft België wel eens op de tweede plaats gestaan met Urban Trad, of zoiets ^^
    Maar twee jaar geleden of zo, met Lordi, was het gewoon één grote carnavalsgrap voor mij <.<

    Ja een keer de tweede plaats^^ En we zijn ook eens, meer dan twintig jaar geleden denk ik eerstes geweest. Maar als je nadenkt was dat geeneens eerlijk, aangezien die nog te jong was toen ze zich inschreef x'D.
    Nou Lordi was nu ook niet zo m'n favoriet maar ach..


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Prodigy schreef:
    (...)
    Haha, nee, dat was 'boycot eurosong' dag. :')
    Zelfs mijn moeder heeft toen op Lordi gestemd, omdat ze het haatte met dat buurlanden gedoe. Pure boycot dus. :Y)


    Waha, pure boycot inderdaad (':
    @Marshmellow
    Jhaa, met wie was dat ook alweer? Vergten, oowjha Sandra kim: 'J'iame j'aime la vie tudududududu' x) Lordi was heulemaal niet mijn favo ;o

    Dat dansje vind ik fantastisch. (: en die jongen is schattig.


    A. ikmisje.

    Conspiracy schreef:
    (...)

    Waha, pure boycot inderdaad (':
    @Marshmellow
    Jhaa, met wie was dat ook alweer? Vergten, oowjha Sandra kim: 'J'iame j'aime la vie tudududududu' x) Lordi was heulemaal niet mijn favo ;o

    Uhu, j'aiem j'aime la vie nanananananan -kent de tekst niet-
    Maar man, wat België al heeft durven insturen o.O
    Nicole en Hugo, yeah right x'D.
    Maar goed, volgens mij waren er vast wel betere kandidaten dan Lordi toen! 'k weet alleen dat ik et toen moest missen aangezien ik optreden had.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    (...)
    Uhu, j'aiem j'aime la vie nanananananan -kent de tekst niet-
    Maar man, wat België al heeft durven insturen o.O
    Nicole en Hugo, yeah right x'D.
    Maar goed, volgens mij waren er vast wel betere kandidaten dan Lordi toen! 'k weet alleen dat ik et toen moest missen aangezien ik optreden had.


    Nicol en Hugo roelen (cat) En copycat díe was pas slecht ;o Like, België maak je maar weer lekker belachelijk eigenlijk heeft NL dat ook gedaan dit jaar
    Er wáren heus betere hoor, maar ach.

    Typisch dat een Alex(ander) moest winnen :'D
    Ik vond hem teveel glimlachen, en z'n liedje was gay (:


    I'll keep you a daydream away.

    Hij was dan ook de beste. :Y)


    Some people make the world special just by being in it

    Wie het zingt kan mij gestolen worden, maar ik vond het liedje wel goed. Is eens iets rustiger, originele muziek... :)


    007

    Ik vond die dikke van Moldavië leuk!


    rules don't stop me