• -volgensmijwashiernoggeentopicover-

    (Novum) - Michael Jackson heeft huidkanker. Dat meldt althans het Britse boulevardblad The Sun zaterdag op basis van bronnen. De King of Pop zou nog maar kort geleden te horen hebben gekregen dat hij kanker heeft.

    Volgens de bron is de kanker aangetroffen op het bovenlichaam en in het gezicht van Jackson. "Onderzoeken wezen uit dat Michael huidkanker heeft op plekjes op zijn lichaam en dat de kanker zich in cellen in zijn gezicht zou kunnen ontwikkelen", meldt een bron. "In eerste instantie was hij erg ongerust, maar artsen hebben hem verzekerd dat het te behandelen is en dat hij zal genezen."

    De vijftig concerten die de King of Pop deze zomer in Londen geeft, zouden niet in gevaar komen door de beweerde diagnose. Wel ligt Jacko nog in de clinch met concertorganisator AllGood Entertainment, die beweert dat Jackson contractbreuk pleegt door in de Britse hoofdstad op het podium te stappen. Volgens de concertorganisator heeft Jackson een contract getekend waarin staat dat hij met zijn familie gaat toeren. Voordien zou hij geen andere concerten mogen geven.


    Dat staat op dat msn geval. Ik denk dat het allemaal best waar kan zijn, aangezien hij zich blank heeft laten maken.

    xx.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ja, nouja, hij zou een half jaar geleden binnen een half jaar doodgaan. Hij zou een tour doen met meer dan 50 optredens maar dat gaat waarschijnlijk niet door omdat er in zijn contract staat dat hij eerst een tour moet doen met zijn zus, en ik krijg zere hersentjes van die vent. :'D


    blame the bully.

    Het verwondert me niets datie huidkanker heeft, als je je blank laat maken, lijkt me dat eigelijk maar normaal (:


    I'll need a little more luck than a little bit.

    heel goed mogelijk zoals jij al zegt dat kan niet goed zijn wat hij allemaal met zijn huid heeft gedaan


    You're a star in heaven.

    ja, vind je het gek als hij zichzelf blank heeft laten maken xd

    Wow, achja kan gebeuren
    Snap niet dat mensen hier zo'n drama over gaan maken, 100 mensen sterven dagelijks aan huidkanker, vind ik toch wel een heel stuk boeiender :Y)


    I don't need words to feel those lips.

    DellCUPCAKE schreef:
    Het verwondert me niets datie huidkanker heeft, als je je blank laat maken, lijkt me dat eigelijk maar normaal (:

    Wat die creep al niet met zijn gezicht heeft laten doen, geen wonder!


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Hij had toch al een ziekte dat hij allemaal witte vlekken op zijn huid kreeg, dat is ook een van de redenen dat hij zich blank liet maken. Misschien bedoelen ze daar die huidkanker mee.;]


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Over het feit dat hij zijn huid heeft laten bleekmaken: Michael jackson heeft een huidaandoening: vitiligo heeft hij ooit eens verteld in Oprah). Alle pigment uit de huid verdwijnen, waardoor witte vlekken ontstaan en blootstelling aan direct zonlicht makkelijk tot verbranding leidt.

    Nu ontopic: het zal dan wel geen agressieve vorm van huidkanker zijn als ze zijn concerten (nog) niet gaan cancelen..

    LALALALALA schreef:
    Hij had toch al een ziekte dat hij allemaal witte vlekken op zijn huid kreeg, dat is ook een van de redenen dat hij zich blank liet maken. Misschien bedoelen ze daar die huidkanker mee.;]


    hij heeft zich blank laten maken omdat hij gewoon niet meer bruin wou zijn, ze gebruiken die vlekken gewoon als excuus, heel waarschijnlijk kreeg hij die vlekken doordat hij zich blank liet maken en nu krijgt hij er zelfs huidkanker door


    You're a star in heaven.

    Verplaatsing naar 'Artiesten'.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    dat was toch al langer bekend ?? volgens mij ??


    We can only learn to love by loving.

    kan gebeuren met al die plastische chirurgie


    One Day you'll remember me...

    Fighter schreef:
    dat was toch al langer bekend ?? volgens mij ??


    Volgens mij wel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    DellCUPCAKE schreef:
    Het verwondert me niets datie huidkanker heeft, als je je blank laat maken, lijkt me dat eigelijk maar normaal (:


    -