• http://www.quizlet.nl/quiz/311337/zeg-maar-niets-meer-het-is-te-laat/] Ik heb deze Sa uit mijn hart geschreven

    Ik zou het fijn vinden als jullie het lezen.
    Maar ik dwing niemand...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik vind het heel mooi! ö

    gaat het over jou? :s

    UseSomebody schreef:
    Ik vind het heel mooi! ö

    gaat het over jou? :s

    ja helaas wel....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik zeg dit echt van uit mijn hart!

    GA NIET NAAR HET VALUAS COLLEGE IN VENLO!


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    (...)
    ja helaas wel....

    omg! Ik vind het echt zo erg voor jou ):
    Maar wel mooi geschreven

    als je er met iemand over wilt praten ofzo, i'm here :p

    UseSomebody schreef:
    (...)
    omg! Ik vind het echt zo erg voor jou ):
    Maar wel mooi geschreven

    als je er met iemand over wilt praten ofzo, i'm here :p

    dat is heel lief :)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    Ik zeg dit echt van uit mijn hart!

    GA NIET NAAR HET VALUAS COLLEGE IN VENLO!

    ik zit op die school, en vind het wel een goede school. Maar ja, wat jij meegemaakt hebt, dan is het anders.

    Whipple schreef:
    (...)
    ik zit op die school, en vind het wel een goede school. Maar ja, wat jij meegemaakt hebt, dan is het anders.


    Je moet worden wie je bent.

    misschien zijn jullie twee nog brugklassers
    dit is 2 jaar geleden gebeurt
    ik zit nu in de 3de toen in de 1ste


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    nee we zitten nu in de 2e


    Je moet worden wie je bent.

    Sprinkles schreef:
    nee we zitten nu in de 2e

    ik wil je best zeggen wie het warren maar niet hier
    echt voor die twee moeten jullie oppassen...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Sprinkles schreef:
    nee we zitten nu in de 2e

    ik zit bij haar in de klas^^

    Whipple schreef:
    (...)
    ik zit bij haar in de klas^^

    das leuk xD maar alsjeblieft pas op
    ik weet niet hoe ze nu zijn maar als ze nog precies het zelfde zijn. echt pas op
    mijn leven hebben ze al verknalt laat dat niet met dat van jullie gebeuren!


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    (...)
    das leuk xD maar alsjeblieft pas op
    ik weet niet hoe ze nu zijn maar als ze nog precies het zelfde zijn. echt pas op
    mijn leven hebben ze al verknalt laat dat niet met dat van jullie gebeuren!

    ik zal oppassen, en ik denk dat ze nu wel veranderd zijn. Het is toch 2 jaar geleden?
    En ze hadden toch toen je weg was iets gestuurd, maar jij geloofde het niet. Misschien voelde ze zich wel schuldig, maar ja.. jij vertrouwde hun niet meer...:X

    Whipple schreef:
    (...)
    ik zal oppassen, en ik denk dat ze nu wel veranderd zijn. Het is toch 2 jaar geleden?
    En ze hadden toch toen je weg was iets gestuurd, maar jij geloofde het niet. Misschien voelde ze zich wel schuldig, maar ja.. jij vertrouwde hun niet meer...:X

    nee omdat ze ook bij mij op de basischool zaten en toen deden ze het ook alleen dan minder erg....


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik ga hem lezen ;)