• Er is dus iemand die wil een politieke partij op gaan richten tegen alto's -.-
    Ik denk dat ze volledig kansloos is en ik ben er zoiezo niet mee eens.
    Wat vinden jullie?

    Reageren :
    http://saskiaweetraad.hyves.net/blog/23334543/Mijn_eigen_politieke_partij_oprichten_DOE_MEE/Zu0_/?pageid=2LHAF48ZNDOG08C0S



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Link aanklikbaar gemaakt)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    levenloos.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik besteed er geen aandacht aan maak er geen worden aan vuil op hyves, want dan laat ik zien dat het me interesseerd en me aangesproken voel.
    Het is kansloos, doelloos, levenloos, nutteloos en ik heb medelijden met wie ook haar dochter is. 8D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ghaha zielig gewoon xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    wat een megolen zijn dat je mag tog zelf weten wat voor stijl je hebt :S:S
    xx


    /

    xLoveIsDeadx schreef:
    levenloos.

    zielig --Forkmannetje--


    I build a house for your bones!

    Ik kan er helaas niet op reageren, maar als ik dat kon... zou ik haar wel iets duidelijk maken xd
    Dat slaat gewoon nergens op. =='

    xtomgeiler schreef:
    wat een megolen zijn dat je mag tog zelf weten wat voor stijl je hebt :S:S
    xx


    Sweet dreams will come true.

    En ze denken dat ze ooit stemmen krijgen?


    Als je maar een ananas hebt..

    Schat; Lees.
    Kijk naar je link naar die vrouw d'r blog er staat; hyves.net
    Terwijl het eigenlijk; hyves.nl is.
    Tadam, volgens mij heeft die vrouw dat niet zelf geschreven aangeizen de "hyves" niet officieel is.

    xRapunzel schreef:
    Schat; Lees.
    Kijk naar je link naar die vrouw d'r blog er staat; hyves.net
    Terwijl het eigenlijk; hyves.nl is.
    Tadam, volgens mij heeft die vrouw dat niet zelf geschreven aangeizen de "hyves" niet officieel is.

    Volgens mij heb je dik gelijk xd

    Sirieus diegene die dit heeft verzonnen is raaaaaaaaaaaaaaaaaaar en idd hartstikke leveloooos:|

    haha.
    heeft ze niks beters te doen ofzo?


    AAP

    Ach laat haar toch. Dat ze doet wat ze wilt, volgens mijn weten is jullie landje nog steeds een vrij land.
    Maar voor haar succes dan om toc h maar bekend te raken en toch maar stemmen te krijgen.
    Ik bedoel wat ze al doet is volgens mij serieus tegen jullie grondwet (ookal ben ik niet op de hoogte van jullie grondwet) maar waarschijnlijk staat daar wel iets in dat iedereen vrijheid heeft? Nou ja ze kunnen die vrijheid natuurlijk gaan inperken, maar niet met zoiets, dan zijn jullie zeker geen vrij land meer.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Dan krijgt ze huppelaanhangers:D


    I want my bloody cheese now!^^