• Nouja, ik had gisteren dus wat probleempjes met een vriendin van mij, maar daar draait het nu niet om.
    Ik dacht; nieuwe dag, ik doe aardig tegen dur! Zeggen m'n andere vriendinnen: 'Kom, we laten haar even links liggen.' Maar ik kan dat écht niet. o_x ze keek zo sip en dat vond ik zó zielig! Ik kan vriendinnen niet negeren. Ik haat het als ze verdrietig kijken..
    Iemand die dit herkent? :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ìk zou zeggen, doe wat jíj wilt? Als je aardig tegen haar wilt doen doe je dat toch :Y)

    ik eigenlijk niet, maar ik kan wel tegen puppyoogjes, :Y)


    we've only said goodbye with words

    Ik herken het niet,
    maar vind je het normaal om gecommandeerd te worden door je vriendinnen?
    Je kunt gewoon naar haar toegaan, hoor, jammer dan voor de rest. Of heeft die meid echt wat ergs gedaan?


    I clicked my heels and wished for you.

    ik herken het niet.
    Als ik weet dat ik niet in de fout was,en zij iets heel ergs gedaan heeft,ga ik in geen geval haar eerst aanspreken,moet zij maar naar mij komen:Y)


    everybody needs a song.

    xBiteMe schreef:
    Ik herken het niet,
    maar vind je het normaal om gecommandeerd te worden door je vriendinnen?
    Je kunt gewoon naar haar toegaan, hoor, jammer dan voor de rest. Of heeft die meid echt wat ergs gedaan?

    neeh, niet echt iets ergs. gewoon iets wat niet zo leuk was, maar waar ik niet moeilijk over ga lopen doen. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Waarom zou je een vriendin links laten liggen omdat ze 1 ding fout heeft gedaan?

    Zeg tegen je andere vriendinnen dat er geen reden is voor jou om haar links te laten liggen, en dat je nog steeds evenveel om haar geeft als dat je eerst deed. (Als dat zo is, natuurlijk)

    Als hun het er niet mee eens zijn hebben ze pech, jij bent degene die beslist en niet hun.

    Verraad aan jezelf is hoe dan ook verraad.
    Doen wat je hart je zegt dus. (:

    Klinkt stom, maar het is bij mij al heel wat als ik iemand een 'vriendin' noem.. en als dat zo is, dan gebeurd niets -of nog niet- wat mij tot negeren laat zetten..
    Maar ik snap best dat je zo iets niet kan!


    ×Bury all your secrets in my skin×

    1: Waarom willen ze haar links laten liggen? Hoe zielig zijn deze mensen? Weetje hoe kut het voelt om links gelaten te worden? ..

    2: Doe wat jij wilt, en waar jij je goed bij voelt, vind je haar aardig, doe aardig tegen haar! Behandel haar zo als je zelf ook behandeld wilt worden! Je moet niet zomaar mensen gaan kwetsen..

    - Wat heeft ze eigenlijk gedaan zodat die meiden haar links willen laten liggen?

    p.s. Als je probleempjes met dat meisje hebt, moet je erover praten!! En niet zo zielig gaan doen als derest..

    Als je ziet dat ze ermee zit is het juist lullig om niks te doen. Het gaat er toch niet om dat ze zich kut moet voelen, lijk me? :'D Ik vind het best logisch dat je dat niet kunt.


    blame the bully.