• Kijk er is een user : Destiny
    Maar die is nooit online en is nooit op haar profiel of wat dan ook

    Edit: ze heeft zich alleen maar geristreerd en verder is ze nooit on geweest.... en dat was in 2006 o.O
    is dat niet dat je na zoveel tijd geen gebruik van profiel dat het dan wordt verwijderd?
    en ik zou graag die naam willen
    heb ik nu pech of kan dit verholpen worden?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Je hebt pech.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    =x
    Ik denk dat je pech hebt. Of je moet er bijv. een "X" voorzetten. ;]

    Jammer dan.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    xNEE schreef:
    =x
    Ik denk dat je pech hebt. Of je moet er bijv. een "X" voorzetten. ;]

    is er ook al ><


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Tsjah, profielen worden niet verwijderd. Dat wil Rutger niet hebben. Kortom; je zal een nieuwe naam moeten verzinnen.


    Bored.

    Dat is ongeloofelijk he. Ofwel moeten ze hun account verwijderen, of er gewoon geen aanmaken! Of rutger moet instellen dat die user verwijderd wordt na zoveel tijd. (En dat waren al eens suggesties)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik denk niet dat dit veel zin heeft. Ze verwijderen kennelijk geen profielen. Dus laat het hier bij,er zijn zat andere leuke namen toch?

    Nee die wordne inderdaad niet verwijderd dat wil rutger niet. Straks willen ze er nog eens op.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Slotje.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.