• Ja, ik word altijd zo extreem rustig van piano muziek.
    Like, ik vind het gewoon zó ontzettend mooi. Altijd vet emo :'DD Nee maar like, fer real.

    Ik luister nu http://www.youtube.com/watch?v=0tB0WjY9TWY&feature=related
    En ik vind dat écht mooi gewoon.

    [/nee beng een fan van twidinges]

    Ben ik de enige daarmee?

    Jongeh ik luister deathcore en piano.
    Tegenstrijdiger kan niet o.o'

    yiruma - kiss the rain

    ik hou van piano muziek, ik ben echt fan van Yiruma, hij is echt een goede pianist. hij heeft van die liedjes die toch super mooi zijn maar niet over de top. ik raad je hem echt aan =]


    It's not the same without you.

    comptine d'un autre été is ook prachtig. en die twilight muziek, gewoon door die piano. n_n enneuh, die theme song van de titanic. dat is nou echt muziek waar ik kippenvel van krijg.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Zoiets had ik laatst ook bij muziek. Daar stond een piano en ik kreeg zin om te spelen. Eerst I would stay en daarna Für Elise. En een ander meisje vond het helemaal geweldig, ondanks ik het niet echt kon, want ik had de bladmuziek niet bij. Ze zei precies hetzelfde als jou. Ze werd er rustig van, vooral van Für Elise.

    Deze man kan echt zó mooi spelen. Dead and Gone.

    http://www.youtube.com/watch?v=muGmd6HgwqA


    Think before you act.

    Cristine schreef:
    Kindje. Ik heb Klassiek Ballet gedaan. Ik houd van die muziek <3

    Echt? :'P
    'k heb ook klassiek ballet gedaan!^^

    Maar soit, same here. 'k wordt er ook rustig van en 'k vind het ook mooi^^. Ik heb zo eens een hele dag zitten luisteren naar pianoversies van liedjes omdat die soms gewoon mooier zijn.
    Zelfs heb ik anderhalf jaar geprobeerd piano te spelen, maar dat blijkt niet echt iets voor mij te zijn.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Cherished schreef:
    Jongeh ik luister deathcore en piano.
    Tegenstrijdiger kan niet o.o'

    Haha zeker wel :"D
    Mijn broer luistert, noise, grindcore, etc. en ik geloof Beethoven en Mozart :"D


    Mew <3

    xLoveIsDeadx schreef:
    comptine d'un autre été is ook prachtig. en die twilight muziek, gewoon door die piano. n_n enneuh, die theme song van de titanic. dat is nou echt muziek waar ik kippenvel van krijg.

    Ik kan comptine op de piano Ö


    Mew <3

    Ik luister dat ook graag. Zelf speel ik nu ook een bekend liedje.
    Nobody's Home van Avril Lavigne.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Oo Zo leren we nog eens een andere kant van je kennen, ik dacht dat je rustig werd van keiharde rock muziek ofzo.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik vind sowieso klassieke muziek ook heel erg mooi, piano dus ook. :X

    Nee, ik luister er zelfs vaak naar. Van harp word ik ook heel rustig.


    A. ikmisje.

    Bij mij thuis spelen mijn zus en papa piano. Het is om gek van te worden op den duur. Ik hoor het soms ook maar amper meer. Een stuk moet al extreem mooi worden om me te raken, omdat ik zoveel gewend ben.


    I did not hit you. I just high-fived your face.