• Hallo lieve mensen,
    Wij (DarkPassion en xLollyPop) zijn twee van de vele schrijvers van het topic: Reclame maken voor stemmen? Gevolg: Diskwalificatie. (http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=3473) En wij zijn met zijn twee op het geniale idee gekomen om een blacklist te maken van alle mensen die, tot nu toe, deze week reclame hebben gemaakt om stemmen te winnen.
    Dit zijn de schuldigen (en irritante mensen die de spelregels niet kennen):
    SceneKid
    EmoLovesTH
    BILLxRUULT
    LUVxYAxTOM
    lollypopBill
    CupyxCake
    snoesjeLOVE
    BeautifulLie
    daXchick
    (Toegevoegd door tip van CR7)

    Wij zullen de Blacklist dagelijks updaten!
    Kisses DarkPassion en xLollyPop


    Bored.

    ja okee maar ik ben hier niet zo heel bekend op quizlet,,
    Sommige mensen zijn hier zo bekend dat ze 100000 vriende hebbe

    Wij zijn ook niet heel bekend. Maar ze gaan gewoon de lijst met mensen die online zijn af en dan sturen ze iedereen een berichtje.


    Bored.

    (...)
    Wij zijn ook niet heel bekend. Maar ze gaan gewoon de lijst met mensen die online zijn af en dan sturen ze iedereen een berichtje.


    Inderdaad, bekend of onbekend, ze sturen zoveel mogelijk mensen berichten.
    En ook al zou je ze niet krijgen, het is gewoon irritant omdat mensen die het wel verdienen om zo'n award te winnen hem niet krijgen omdat ze het toevallig eerlijk spelen en geen reclame maken.
    Alleen doordat er wat mensen zijn die de hele tijd reclame maken...

    Ik geef mijn twee lieverds gelijk
    Dat blacklist gedoe is misschien zo slecht nog niet, dan lijkt het net of ze echt criminelen zijn en dan houden ze misschien op met die reclameberichten, want die berichten zijn echt wel irritant ><
    Dus van mij mag je echt verder gaan met die blacklist ^^
    Sparky.


    Going crazy from the Moment I met You <3

    Ik geef mijn twee lieverds gelijk
    Dat blacklist gedoe is misschien zo slecht nog niet, dan lijkt het net of ze echt criminelen zijn en dan houden ze misschien op met die reclameberichten, want die berichten zijn echt wel irritant ><
    Dus van mij mag je echt verder gaan met die blacklist ^^
    Sparky.


    Criminelen, hè? xD Sparky en haar geweldadige woorden xD.

    Nee, maar inderdaad, we hopen ook dat ze nu eindelijk eens stoppen met die domme reclame, want het is niet eerlijk. Dus wie het nu nog doet sporen wij op en zetten we op de blacklist, ghehe xD

    Xx

    (...)

    Maar heel veel mensen irriteren zich eraan en je kan ze wel allemaal verwijderen, maar dan blijven de makers berichtjes plaatsen en daarmee leden irriteren, nietwaar?

    Dus beter dat ze even een keer gewaarschuwd worden door wat dan ook.

    Jah, gewarschuwd dat wel, maar gewoon mt een pb ofzo, niet met en blacklist, dat vind ik persoonlijk eróver!
    maarjah, dat is mijn mening dan wel, je kan natuurlijk doen met mijn mening wat je wilt,maar ik ben nniet van plan om aan die blacklist te helpen ofzo, die vind ik -persoonlijk- gewoon een beetje té. xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Jah, gewarschuwd dat wel, maar gewoon mt een pb ofzo, niet met en blacklist, dat vind ik persoonlijk eróver!
    maarjah, dat is mijn mening dan wel, je kan natuurlijk doen met mijn mening wat je wilt,maar ik ben nniet van plan om aan die blacklist te helpen ofzo, die vind ik -persoonlijk- gewoon een beetje té. xD

    Dat hoef je ook niet, dat doen wij wel x']


    Bored.

    ze zullen boeten voor hun daden,amen
    xD

    maar het is de waarheid.


    And all the girls in the front row scream your name.

    ze zullen boeten voor hun daden,amen
    xD
    maar het is de waarheid.

    Helemaal met je eens!


    Bored.

    Als je 500x zo'n bericht in je gastenboek krijgt is het echt zwaar irritant -.- Net als reclame voor je quiz. Daarom heb ik liever dat je het post in PB :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/