• Ik ben ziek.. <,< Ik bleef vandaag ook thuis, thankgod want anders had ik de bus ondergekotst |: Ik heb denk ik gewoon een griepje, of koorts Ö want ehh ik voel me ontzettend warm, en hondsberoerd <,<
    Wie is er nog meer ziek? Ö

    Ik ben niet ziek -jammergenoeg-, maar mijn broer was gister ziek. xd
    En beterschaap. (cat)

    Griep is kut. Nog kutter is het wanneer je nog halfziek op school komt om de data van de proefwerkweek te weten te komen en vervolgens van je mentor te horen dat hij denkt dat je de week aan het spijbelen bent.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Griep is kut. Nog kutter is het wanneer je nog halfziek op school komt om de data van de proefwerkweek te weten te komen en vervolgens van je mentor te horen dat hij denkt dat je de week aan het spijbelen bent.


    Jaa, dat is balen Ö

    Veel beterschap.
    Ik ben niet ziek.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Beturschap, (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Oja, ik ben niet ziek ^^


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Beterschap ;-]
    *nietziek*


    Mew <3

    AW Twin veel beterschap =3.. Ik voel me doodberoerd omdat ik al 1 week bijna niet slaap. en en mijn ex verschijnt steeds in mijn fucking mooie droom XD...


    I build a house for your bones!

    beterschap!
    en ja ik ben ook ziek(huil)
    kuzzies mij(H)


    zeg wat je bedoeld, en bedoel wat je zegt

    Beterschap
    Ik ben ook ziek, twee oorontstekingen ><


    Your make-up is terrible

    ikb en neit ziek
    maar beterschap
    xx


    /

    ik had gisteravond koorts en toen was het ineens weer over. ôo gelukkig maar, maar nu heb ik dikke koppijn en heb het ijskoud. :p
    maar beterschap voor jou!


    -

    beterschap^^
    *deze persoon is niet ziek en zit momenteel veel te vroeg op school o.o'*
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.