er zijn veel meisjes die denken dat ze dae ware zijn dus will ik ook wel eens weten waar om en voor wie je de ware bent
-
20 nov 2007 - 22:271 sep 2008 - 19:32
Weetje volgens mij ben ik kwa karakter echt hetzelfde als Bill! Daarom zouden wij dus misschien bij elkaar passen als vrienden, maar een relatie zou zo nooit lukken ^^ in een relatie moet je tegenpolen zijn hé
Dus misschien pas ik dan wel bij Tom1 sep 2008 - 19:40Ik pas niet bij ze. Bij allemaal niet ;'D
Sommige slechte karakter trekken van Bill heb ik ook, dus dat zou volgens mij nogal botsen. [zie; arogantie, extreem veel lol om jezelf, beetje egoistisch]. Tom is te macho, Gustav veel te stil, en Georg is denk ik niet flauw genoeg.
Ik kijk altijd naar hoe ze waren toen ze zegmaar mijn leeftijd waren, en of je toen bij ze zou passen. Nja ik niet dus x]
EDIT; Ik weet dat ik ze niet ken, maar ik heb mijn fantasie maar even laten spreken. n_n Ik weet het niet zeker ofcourse.Mew <3
1 sep 2008 - 22:30Jeetje dat is een vraag!
als ik op een van de jongens zou vallen.
moet ik ze persoonlijk kennen. maar goed als ik er voor nu eentje moet kiezen is het bill...
maar ik vind niet dat ik de ware ben voor hem!
echt niet... ok leeftijd veschill is er niet echt..
Hoe hij doet, is gewoon grappig!
maar ik kan gewoon niet zeggen dat ik de ware ben dat weet je pas als je die gene echt letterlijk en figuurlijk kent!
er zijn zat andere leuke jongens die je wel kan ontmoeten
xx flowers1 sep 2008 - 22:31ik zou het eigelijk niet weten
maar ik denk gewoon omdat ik ook zo'n stijl als
Bill heb
2 sep 2008 - 7:38Mwuahah ik pas bij Tom odmat
-Ik net zo gek ben
-Net zo veel ego heb, miss wel meer
-Ik gewoon veel gangsterder ben dan hem
-Ik veel doordenkeriger ben
-Net zo'n droogkloot kan zijnBAM!
2 sep 2008 - 8:33omg.. al die mensen denken dat ze de ware voor bill zijn:O omg-.-
en dan nog alle jongens afwijzen die jouw leuk vinden omdat je al op bill bent-.-
nouw weet je wat: dan kan je je hele leven single blijven. Want helehelehele kleine kans dat je ooit iets met bill of wie dan ook van th kan krijgen<3
2 sep 2008 - 10:26Euhm... Weetikveel of ik bij een van hun pas >< merk ik wel als ik ze ooooooooooooooooit ga ontmoeten >< [wat dus niet gaat gebeuren ^^ moetk wel erg veel geluk hebben ] hier schijnen nogal veel mensen verliefd op ze te zijn maar ik ben dat niet >< Ben niet verliefd op Bill ookal kan ik soms wel zo doorgedraaid doen
If I die young, send me away with the words of a lovesong.
2 sep 2008 - 10:35Ik vind niet dat wij zelf kunnen oordelen over dat we perfect zijn voor iemand van TH.
Dat zijn alleen zij die dat kunnen uitmaken wie perfect voor hun is.
Wij dus niet, want hoe kunnen wij nu weten wat Bill, Tom, Georg of gustav perfect vinden?
Niet dus2 sep 2008 - 10:40BIIIILLLLL
omdat euuuh.......weet ik veel ik geil gwn op hem en hij zit in mn kast en ik heb nu intotaal 4 kinderen en 1 van tom x) en ik ben als eerst bevallen in de supermarkt !!! IK MEEN HET ENDAAROM BEN IK DE WARE!!!The awkward moment when a sentence doesnt end the way you think it octopus.
2 sep 2008 - 11:142 sep 2008 - 11:16Ik pas niet bij ze. Bij allemaal niet ;'D
Sommige slechte karakter trekken van Bill heb ik ook, dus dat zou volgens mij nogal botsen. [zie; arogantie, extreem veel lol om jezelf, beetje egoistisch]. Tom is te macho, Gustav veel te stil, en Georg is denk ik niet flauw genoeg.
Ik kijk altijd naar hoe ze waren toen ze zegmaar mijn leeftijd waren, en of je toen bij ze zou passen. Nja ik niet dus x]
EDIT; Ik weet dat ik ze niet ken, maar ik heb mijn fantasie maar even laten spreken. n_n Ik weet het niet zeker ofcourse.
EXACTLY.
Hoe jij zo spreekt, vat ik de vraag ook op.
Dan zou ik denk ik het beste bij Tom passen.
2 sep 2008 - 12:44Eerlijk gezegd vind ik dit een beetje nutteloos.
Sorry. x]-
2 sep 2008 - 12:50WOETIEFOEK.
Ik heb al eens op dit topic gereageerd, maar ik wil nog even iets toevoegen.
Kijk, iedereen heeft wel eens iets gemeen met iemand van TH. Maar wie zegt dat iemand van TH DAT leuk vind? Ik bedoel, het is juist leuk dat de girlfriends van de jungs heel apart zijn! Ik bedoel, een beetje het tegenovergestelde van de jongens zelf.
Kijk, ik hou ook van ketchup, lieg vaak, etc. Maar dan ga ik nog niet zeggen dat ik bij Bill hoor want dat is niet zo.
Edit: Dit topic is later gewijzigd.-
2 sep 2008 - 19:20Omdat ik wel een beetje op Gustav lijk^^
En omdat ik meer dan wie-dan-ook van hem zou houden:)
En even voor de mensen die zegge van dat je het niet kan weten omdat je ze niet persoonlijk kent en blabla, dat is idd zo, maar als we het nu leuk vinden en er heppie van worden, laat ons dan toch gwn? We weten ook wel ergens dat we er nooit mee gaan trouwen enzo, maar zolang je er alleen maar vrolijk van wordt en niet depri rondloopt met suicidale gedachten enzo, wat is dan het probleem?^^Een tomaat is rood. Daah.
2 sep 2008 - 19:23