• Was ik vandaag naar Antwerpen gegaan. Wil ik terug naar huis komen, en stap ik mijn bus op. Wat blijkt te zijn dat ik die weg dat die rijd ineens niet ken,heeft die bus onderweg zijn bestemming veranderd,dus zat ik ergens en ik wist totaal niet waar,dus ik ben gewoon ergens afgestapt. En heb ik dus de bus terug moeten nemen (50 minuten) naar waar ik was opgestapt. Heb ik daar nog kei lang moeten wachten op de juiste bus. toen die er eindelijk aan kwam. En ik op de juiste plaats was waar ik moest zijn,moet ik nog een bus pakken. Wat bleek te zijn: mijn laatste bus naar huis was 20 minuten geleden vertrokken. Stond ik daar mooi -_-' en mijn papa is speciaal van zijn vergadering moeten gaan om mij naar huis te kunnen brengen xD

    argh, balen ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Das echt wel suckie. Maar mogen bussen dat zomaar doen? Ik dacht dat eenmaal de weg vastlag, ze niet meer van 'koers' mochten veranderen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    dat suckt O.o


    -

    das echt balen,,
    maar wel lief van je papa dat die jou heeft opgehaald!

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    das echt heel erg balen

    Tranquillity schreef:
    Das echt wel suckie. Maar mogen bussen dat zomaar doen? Ik dacht dat eenmaal de weg vastlag, ze niet meer van 'koers' mochten veranderen.

    Dat dacht ik dus ook ö Ofwel stond eerst de nummer dat ik moest nemen er nog op voor dat ik instapte, en voor dat die ging vertrekken misschien hem juist had veranderd.

    Dat is balen. ._.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    dat is echt klote ö


    -

    Heb ik ook eens voor gehad :Y)
    Balen voor jou.


    everything you imagined, and more...