• Samen een. Door een ketting verboden. Bruut uit elkaar getrokken. Niet wetend van elkaars bestaan. Niet wetend van elkaar liefde. Niet weten dat ze voorbestemd zijn. Voor bestemd om elkaar lief te hebben.

    Destiny is een 16 jarig meisje uit Oxford. Haar moeder stierf op vrij jonge leeftijd. Destiny was 12 toen het gebeurde. Haar moeder gaf haar een ketting toen ze stierf. Maar de ketting is niet kompleet. Het andere stuk is weg. Bij haar ware liefde. Lukt het haar om haar ware liefde te vinden? Voordat het te laat is. Namelijk op de ketting rust een vloek. Als Destiny voor haar 18de haar ware liefde niet heeft gevonden, zal ze sterven. In een langzame pijnlijke dood…

    orgineel/niet origineel?

    doen/niet doen?

    met beroemdheid/zonder?

    Deel 1:

    http://www.quizlet.nl/quiz/310837/goedemiddag-bent-u-mijn-ware/


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Lovejoy zei:
    'Goedemiddag, bent u mijn ware?'

    Dat is echt een geweldieg titel
    die moet je doen

    doen hij lijkt me leuk en is erg origineel ik wil hem graag lezen maar weet geen titel wi je me dus een berichtje sturen als je het eerste deeltje gemaakt hebt??
    xx


    /

    BabyxDjx schreef:
    Lovejoy zei:
    'Goedemiddag, bent u mijn ware?'

    Dat is echt een geweldieg titel
    die moet je doen

    ik zal even aan de rest vragen xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    het word Goeiemiddag meneer, bent u de ware xD
    met dank aan lovejoy


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik en mijn geniale titels ook. (krul)
    'Goedemiddag, bent u mijn ware?' _O_

    hier is het eerste deel

    http://www.quizlet.nl/quiz/310837/goedemiddag-bent-u-mijn-ware/
    srry moddies het is een quizlet, dat doe ik even voor de promotie van laatste uitslagen znzo zodra de serie goed loopt zet ik um om ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.