Ik ga zo meteen naar de winkels, en ik ben echt al heel lang op zoek naar die Bill Kaulitz nagellak zeg maar. Zwarte heb ik wel, maar dat witte randje niet. Ik wil weten hoe dat heet,. Heeft iemand een idee...?
XX.<3
Of anders koop je nepnagels, waar al een randje bijzit, en je koopt stickertjes waar je ook een ranje mee kan maken, je plakt het zo af, dat het witte veilig is, en je lakt derest van de nepnagel zwart.. ze laat het opdrogen en dan haal je het stickertje eraf, en dan heb je Bill nagels. Je kan ook die nepnagels wat afveilen want misschien zijn ze wat te lang. Oké als je het niet snapt, kan dat, maar het is makkelijker dan je denkt^^
Je koopt stickertjes waar je ook een ranje mee kan maken, je plakt het zo af, dat het witte veilig is, en je lakt derest van de nepnagel zwart.. ze laat het opdrogen en dan haal je het stickertje eraf, en dan heb je Bill nagels.
soms doe ik het ookXD eerst wit lakken en dan het bovenste laagje plakbandje over heen en dan zwart lakken, plakband eraf en VOILA bill nagelsXD
sorry^^
--'??? je moet is in men fb kijke! daar staan miun nagels in en da zijn bill kaulitz nagels! maar men ma heeft gwn men nagels zwart gelakt en dat witte randj dat je hebt aan je nagels als je je nagels laat groeien wit gelaten;) en als je da nix vindt moet je valse doen want ide van bill zijn vals
Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....