• Ik ga zo meteen naar de winkels, en ik ben echt al heel lang op zoek naar die Bill Kaulitz nagellak zeg maar. Zwarte heb ik wel, maar dat witte randje niet. Ik wil weten hoe dat heet,. Heeft iemand een idee...?(A)
    XX.<3


    Sweet dreams will come true.

    Dat witte randje,

    Dat is de witte-nagellak van een French Manicure.

    x)

    French manicure ;

    nagelachtige-roze kleur
    transparant

    &

    wit x)

    Bij de DA heb je daar een speciaal pakket voor:)


    Why don't you break my heart

    ik dacht dat dat gellnagels waren.. kheb het vroeger ook ghad,maar nu niet meer,die dingen zijn echt onhandig!


    And all the girls in the front row scream your name.

    Bedankt^^
    Ik gaat het vanmiddag kopen :D


    Sweet dreams will come true.

    Of anders koop je nepnagels, waar al een randje bijzit, en je koopt stickertjes waar je ook een ranje mee kan maken, je plakt het zo af, dat het witte veilig is, en je lakt derest van de nepnagel zwart.. ze laat het opdrogen en dan haal je het stickertje eraf, en dan heb je Bill nagels. Je kan ook die nepnagels wat afveilen want misschien zijn ze wat te lang. Oké als je het niet snapt, kan dat, maar het is makkelijker dan je denkt^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Je koopt stickertjes waar je ook een ranje mee kan maken, je plakt het zo af, dat het witte veilig is, en je lakt derest van de nepnagel zwart.. ze laat het opdrogen en dan haal je het stickertje eraf, en dan heb je Bill nagels.


    French manicure ^^

    xD

    NEGERNAGELS!!(hoera)


    Lalalalalalalala.

    Oh no Ya Didn't.. Whaha sorry ik kon het niet laten xD


    Wie du mir, so ich dir.

    soms doe ik het ookXD eerst wit lakken en dan het bovenste laagje plakbandje over heen en dan zwart lakken, plakband eraf en VOILA bill nagelsXD
    sorry^^


    You'd took my breath but I'll survive.

    Oh no Ya Didn't.. Whaha sorry ik kon het niet laten xD


    Omg Kirsten xD gaat ze van de ene topic af,komt ze weer op de andere grappig wezen hoor:P


    Lalalalalalalala.

    Ja sorry .. ik ben al stil :X

    (bericht aangepast door kirsten xD)[/b]

    Nou echt niet dus xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja sorry .. ik ben al stil :X

    (bericht aangepast door kirsten xD)

    Nou echt niet dus xD


    Wie du mir, so ich dir.

    ik lak meestal een klein randje zwart en het andere niet en anders plak ik gewoon nep nagels op.... wat een paar hier boven ook al zei.. xD

    --'??? je moet is in men fb kijke! daar staan miun nagels in en da zijn bill kaulitz nagels! maar men ma heeft gwn men nagels zwart gelakt en dat witte randj dat je hebt aan je nagels als je je nagels laat groeien wit gelaten;) en als je da nix vindt moet je valse doen want ide van bill zijn vals


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....