• Op een of andere manier ben ik daar heel erg slecht in, ik kan mensen gewoon niet troosten. Ik kan gewoon nooit de woorden vinden.

    x3


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Daar heb ik eigenlijk ook altijd last van.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Je hoeft niks te zeggen om iemand te troosten, je kan er ook gewoon zijn en wat sussen.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Bij mij ligt het eraan wie het is. Als ik hem/haar niet 100% moet kan ik het ook niet.
    Maar het is sowiezo wel heel moeilijk om de juiste woorden te vinden...

    Ik weet nooit wat ik moet doen als iemand omhelst wil worden, waar moet ik mijn armen dan laten. :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het gaat over een vriendin en die haar goeie vriend is overleden, en op een of andere manier lukt het gewoon niet om haar te troosten en de juiste woorden te vinden, en omhelsen lukt niet want ze woont niet echt in de beurt.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Vreemden en mensen die ik niet mag kan ik niet troosten. Vrienden wel.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    tegenwoordig sinds een paar maanden moet ik ook huilen als iemand anders moet huilen. dus dan heb je niet veel aan me.

    Mij lukt het in het begin niet, wanneer ik overdonderd ben door hetgene dat de persoon verdriet doet. Wanneer ik zelf bedaard ben, ben ik in staat iemand te troosten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb ongeveer hetzelfde als Aurelia. ^^

    Ik kan heel goed luisteren, maar helemaal niet troosten. Ik weet echt niet wat te zeggen dan ><


    You're a star in heaven.

    bij mij ligt het eraan waar het over gaat..

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    vaak help luisteren ook of je lecht een arm om hem/haar heen.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;