• heey ppl!

    Ik heb een vriendje, een echte schat...
    alleen heeft hij zn uiterlijk niet echt mee, en ook al weet ik dat het vet gemeen is, ik vind uiterlijk best wel belangrijk :/

    en vanmiddag vroeg mn vriendin ofdat ik hem wel égt graag zie, want, aangezien we al 5 jaar BF's zijn, had ze het gezien aan mn doeningen, dat ik me niet echt goed voel bij deze relatie..

    Toch kan ik deze jongen niet laten gaan want:

    - ik zou hem echt heel fel kwetsen
    - we zitten samen op school, dus het terugzien zou erug pijnlijk zijn..
    - heel onze vriendenkring zou mij haten
    - we hebben al heel wat leuke dingen gepland staan, die dan allemaal niet zouden doorgaan

    Ik loop al 7 maanden gek van deze jongen, maar nu we samen zijn wil ik hem opeens niet meer.. :S

    help!!

    Laat je niet weerhouden vanwege zijn uiterlijk.

    Als je niet meer wilt houdt het op, toch? Als je er niet gelukkig mee bent moet je het uitmaken. En als je het aan laat, is het tegenover hem ook niet eerlijk en denk ik dat je hem alleen maar meer zou gaan kwetsen.


    Sweet dreams will come true.

    als je van hem houdt zou ik hem zéker niet laten gaan om z'n uiterlijk:O
    but i've got the same problem:$
    maar dan dat z'n vrienden pokke nerdy, niet leuk, zeurderig enzo zijn, en ook de hele tijd om me heen hangen:S


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    xNEE schreef:
    Laat je niet weerhouden vanwege zijn uiterlijk.
    Daar ben ik het ook mee eens.
    lekkerdubbel


    Sweet dreams will come true.

    Ik snap je gevoel, je hebt een dubbelgevoel. Maar als je écht van hem houd moet je hem niet laten gaan om zijn uiterlijk.
    Klinkt hard, maar vraag hem eens om er iets aan te gaan doen ?

    Als je hem laat gaan zul je hem missen. Dus qua innerlijk en uiterlijk; Voorál niet laten gaan. Je kan hem er toch een op aanspreken? (:


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Lovejoy schreef:
    Ik snap je gevoel, je hebt een dubbelgevoel. Maar als je écht van hem houd moet je hem niet laten gaan om zijn uiterlijk.
    Klinkt hard, maar vraag hem eens om er iets aan te gaan doen ?


    dat zou toch grof overkomen, niet? ö
    aleja, hij heeft egt mooie ogen en mooi haar nzo
    maar hij heeft een soort van huidaandoening waardoor je onder andere heel moeilijk bruint, en een hele droge huid krijgt

    aleja, ik heb wel genoeg crèmetjes ertegen, maar ik kan toch moeilijk opeens op hem af gaan: kom schat, smeer dit ffe aan je gezicht xD

    xHYPERACTIVE schreef:
    Als je hem laat gaan zul je hem missen. Dus qua innerlijk en uiterlijk; Voorál niet laten gaan. Je kan hem er toch een op aanspreken? (:


    zou ik hem dan niet kwetsen..? ö

    xNEE schreef:
    Laat je niet weerhouden vanwege zijn uiterlijk.
    dat ten eerste. En ten tweede: als je je echt niet goed voelt in de relatie dan moet je niet bij hem blijven omdat 'je vriendenkring je zou haten'.

    UseSomebody schreef:
    (...)dat ten eerste. En ten tweede: als je je echt niet goed voelt in de relatie dan moet je niet bij hem blijven omdat 'je vriendenkring je zou haten'.

    Inderdaad. =/


    Mew <3

    MissEKaulitz schreef:
    (...)

    dat zou toch grof overkomen, niet? ö
    aleja, hij heeft egt mooie ogen en mooi haar nzo
    maar hij heeft een soort van huidaandoening waardoor je onder andere heel moeilijk bruint, en een hele droge huid krijgt

    aleja, ik heb wel genoeg crèmetjes ertegen, maar ik kan toch moeilijk opeens op hem af gaan: kom schat, smeer dit ffe aan je gezicht xD

    Ik denk dat je er niet zo op moet letten. Hij kan ook niks doen aan die huidaandoening.


    Mew <3

    ik vind die redenen waarom je het niet kan uitmaken eigenlijk best wel domme redenen. (A) een echte reden zou zijn is dat je hem totaal niet meer leuk vind.


    -

    Ik weet zeker dat je spijt krijgt als je hem laat gaan. Maar doe wel waar je je het beste bij voelt. Je kunt beter niet bij hem blijven als je steeds schuldgevoelens hebt over jullie relatie. Misschien moet je er eens met hem over praten? (:
    Succes x


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Niet laten gaan! Echt niet Ö
    Hij kan er zelf ook niets aan doen, he.


    Live for something or die for nothing

    Kortom; Blijf wel even aan jezelf denken en niet aan de gevolgen die het gaat hebben. Als jij jezelf prettiger voelt als het niet meer aan is, dan zou ik het uitmaken..


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.