• http://www.bol.com/nl/p/dvd/tokio-hotel-caught-on-camera/index.html#product_judgement

    Even een vraagje voor de mensen die die dvd hebben

    Bij die dvd wat krijg je erbij
    En wat staat er op die 2de dvd?



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Link aanklinkbaar gemaakt.)


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Een DVD over "de weg naar het album" ofzoiets? :'D
    Maar het is vooral een DVD waarop Tokio Hotel vragen beantwoord over het album en over vroeger, als ik het me goed herinner.
    Heb hem al een tijdje niet meer gezien, maar hij is wel de moeite waard om hem erbij te nemen (:
    xx


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Cherrytree schreef:
    Een DVD over "de weg naar het album" ofzoiets? :'D
    Maar het is vooral een DVD waarop Tokio Hotel vragen beantwoord over het album en over vroeger, als ik het me goed herinner.
    Heb hem al een tijdje niet meer gezien, maar hij is wel de moeite waard om hem erbij te nemen (:
    xx


    Krijg je er verder nog wat bij want iemand had mij verteld dat je er een boekje en poster ofzow bij kreeg

    En op de tweede dvd vertellen ze dus over hun Album?


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Titel aangepast.

    Lovejoy schreef:
    Titel aangepast.


    ookeee


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Matix schreef:
    (...)

    Krijg je er verder nog wat bij want iemand had mij verteld dat je er een boekje en poster ofzow bij kreeg

    En op de tweede dvd vertellen ze dus over hun Album?


    dat is alleen als je dat zo besteld op de site, als je byvoorbeeld dat luxe paket bestelt dan wel.
    Dat heb ik gedaan en ik heb een t-shirt,een poster en een dvd met 2cd's gekregen


    One Day you'll remember me...

    Link aanklikbaar gemaakt ^^, en ik heb de dvd, enkel om te supporten denk ik. Want die tweede heb ik nog niet eens gezien. Ze zijn me de moeite niet echt waard. Dus ik zou het even overdenken voor je ze koopt zou ik zeggen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vond ze echt leuk om te zien. Ik kreeg er een poster bij, want ik had neit de duurste versie gekocht. Hij is echt grappig met dat commetaar van de boys er tussen enzo^^


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ik heb de dvd niet, maar ik heb het allemaal op youtube gezien :p

    UseSomebody schreef:
    ik heb de dvd niet, maar ik heb het allemaal op youtube gezien :p

    Dat is trouwens ook waar.
    Op de eerste dvd staan veel filmpjes die je op Tokio Hotel TV (youtube) ook hebt kunnen volgen (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    KirstenSnaps schreef:
    Link aanklikbaar gemaakt ^^, en ik heb de dvd, enkel om te supporten denk ik. Want die tweede heb ik nog niet eens gezien. Ze zijn me de moeite niet echt waard. Dus ik zou het even overdenken voor je ze koopt zou ik zeggen.


    Okee.. zal ik doen
    Maar er is een grote kans dat ik ze juist miss wat te vaak ga kijken :$


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Bij mij zat er een poster bij en een boekje, maar dat is gwoon de dvd [2cd's], maar dan had k zonder shirt. want die hoefde ik niet:$
    edit; en er staat van tokiohoteltv ook clipjes bij, en dan gaan ze er commentaar opgeven =)


    PINKPOP WAS SUPER=D