• Mijn serie(s) worden helemaal niet meer gelezen, en mijn storie ook niet =(

    Hebben jullie dat ook opeens? Zeker omdat er veel geen TH fan meer zijn, en mijn serie's daar over gaan ><


    Scream for mercy!

    nou, mijn ene serie(omgezet in story) als ik daar een vervolg op heb wordt hij best vaak gedaan(voor mij doen), maar me andere juist helemaal niet(die gaat dan alleen niet over TH).


    Nvt

    Hm... valt mee bij mij, maar ze zijn ook al oud


    Your make-up is terrible

    Ik heb niet echt een serie. Maar meer een verhaal quiz en die worden ook nouwelijks gemaakt, terwijl ik iedere keer mijn best doe om het nog spannender te maken dan dat het al is. Ze worden niet meer dan 9x gemaakt. :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het ligt eraan wat de titel en onderwerpen zijn. Als je een verhaal hebt met een aantrekkelijke titel, dan wordt je serie vaker gemaakt, maar dan moet je ook een aantrekkelijk onderwerp hebben.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Umbrageous schreef:
    Het ligt eraan wat de titel en onderwerpen zijn. Als je een verhaal hebt met een aantrekkelijke titel, dan wordt je serie vaker gemaakt, maar dan moet je ook een aantrekkelijk onderwerp hebben.


    Ja, dat klopt... Maar mijn verste serie heeft 56 delen. Deel 1 is 88x gemaakt, deel 56 1x. Want midden in die serie had ik opeens geen inspi meer, en ben ik er een hele tijd mee gestopt. En sinds ik weer verder ga leest niemand hem meer =S Terwijl ik nog steeds hetzelfde schrijf, en het nog altijd hetzelfde onderwerp heeft.


    Scream for mercy!

    ik heb maar 1 story en die werd wel gemaakt, maar nu heb ik hem op dit account over gezet dus ik denk dat mensen hem nu niet meer willen maken. :p terwijl het een orgineel onderwerp heeft en mensen altijd zeuren dat ze iets orgineels willen.


    -

    da's krom hè
    schrijf je wat origineels
    is het nog niet goed.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Iedereen is opeens overgestapt naar Twilight en Jonas Brothers. :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    sommigge wel, anderen niet...


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Cherrytree schreef:
    Iedereen is opeens overgestapt naar Twilight en Jonas Brothers. :Y)

    iedereen stapt hier makkelijk over n_n


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Kloopt. (cat)

    Nee ik heb er geen last van want het boeit me geen fuck. Weetje, ik vind het gewoon leuk om te schrijven, en het boeit me gewoon niet dat de users het niet lezen. Ik bedoel, ik ben geen prof, ik leef er niet van. Het is leuk om een reactie te krijgen, maar het maakt niets uit als ik niets krijg. Het gaat mij puur om het schrijven ervan. Het uitleven van mijn fantasie. Daar draait het om, voor mij. Denk daar eens over na.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Nee ik heb er geen last van want het boeit me geen fuck. Weetje, ik vind het gewoon leuk om te schrijven, en het boeit me gewoon niet dat de users het niet lezen. Ik bedoel, ik ben geen prof, ik leef er niet van. Het is leuk om een reactie te krijgen, maar het maakt niets uit als ik niets krijg. Het gaat mij puur om het schrijven ervan. Het uitleven van mijn fantasie. Daar draait het om, voor mij. Denk daar eens over na.
    Precies, het valt me trouwens op dat ik het vaak eens ben met je vandaag ^^


    Wie du mir, so ich dir.

    Nee niet echt? Ik maak geen TH-verhalen, op één SA na.
    Bovendien maak ik ze voornamelijk voor mezelf.


    No growth of the heart is ever a waste

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Precies, het valt me trouwens op dat ik het vaak eens ben met je vandaag ^^
    Ben hard bezig vandaag, woensdag m'n eerste debat he, dus alvast een beetje warmlopen met m'n mening te verkondigen ^^


    Life is hard and then we die