• mag je in een beschermd bosgebied een tentje opzetten en overnachten?

    xxxx


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik denk dat wel, maar ben het eigenlijk niet zeker. Denk dat je niet mag kappen enzo, maar ik heb geen idee. Ga het eens vragen aan de boswachter ofso?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik denk zelf dat het niet mag. Vaak zijn er wel speciale veldjes waar je kan kamperen, maar ik kan het niet met zekerheid zeggen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Tranquillity schreef:
    Ik denk dat wel, maar ben het eigenlijk niet zeker. Denk dat je niet mag kappen enzo, maar ik heb geen idee. Ga het eens vragen aan de boswachter ofso?

    en waar kan ik zo'n man vinden o.O
    ik heb namelijk zo'n mooie open plek gevonden en daar mol ik niets. zou ik trwns zonden vinden :O
    alleen als ik in het bos ben ben ik weg van de realiteit en gewoon niet denken en alleen genieten van de natuur en dat wil ik miss 1 nachtje vast houden...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    AngelXWings schreef:
    (...)
    en waar kan ik zo'n man vinden o.O
    ik heb namelijk zo'n mooie open plek gevonden en daar mol ik niets. zou ik trwns zonden vinden :O
    alleen als ik in het bos ben ben ik weg van de realiteit en gewoon niet denken en alleen genieten van de natuur en dat wil ik miss 1 nachtje vast houden...

    Normaal vind je die overdag wel ergens in het bos :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    kdnk het niet wt niet zeker 8)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Neem aan van niet. Als het wel zou mogen heb je als gevolg dat iedereen het doet en is het slechts een kwestie van tijd tot de boel vervuild raakt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Normaal vind je die overdag wel ergens in het bos :')

    Nope....

    het enigste is hoe ik weet dat het beschermd is dat het op de bordjes staat verder staat er:
    honden niet los
    geen brommers of motors
    en de dieren niet voeren xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    denk jezelf?....-_-
    waarom denk je dat et beschermd is?


    Love makes you feel perfect :D

    xNightWishx schreef:
    denk jezelf?....-_-
    waarom denk je dat et beschermd is?

    ja maar ik ga niets vernietigen en ook niets vervuilen....
    en schat beschermd is dat ze er niet op gaan bouwe niet dat je er niet mag kamperen ^^


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.