• Hallo.
    Ik weet niet waar dit ondervalt,dus ik plaats het hier maar even.

    Nou kijk,Ik vind dat als je net je username veranderd hebt,Dat je zo lang moet wachten tot je weer een andere kan doen.Stel voor dat je perongeluk je naam niet goed typt,en op aanpassen drukt.Dan kan je het niet veranderen! Ö Waarom kan het niet gwn een week erna weer veranderd worden? :$


    Sometimes it's best not to care.

    Omdat het sowieso al vreselijk irritant is als mensen hun username veranderen. Sommige mensen gaan dat dan om de dag doen, en op een gegeven moment heb je geen idee meer wie, wie is.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Omdat het sowieso al vreselijk irritant is als mensen hun username veranderen. Sommige mensen gaan dat dan om de dag doen, en op een gegeven moment heb je geen idee meer wie, wie is.

    Ja dat snap ik,Maar je hebt nu ook op je profiel van hoe je al geheten hebt,dus daar kan je het terug kijken,En ik zeg ook niet om de dag,Maar om 1 a 2 week ofsoo?


    Sometimes it's best not to care.

    ik vind een maand prima hoor. Ik vind eigenlijk heel onoverzichtelijk geworden hierdoor. Dan zie je op het forum mensen die je niet kent, en dan blijk je ze ineens te kennen:S
    en als je het vaker dan een maand doet wordt het nog erger:O
    dus: tegen vervroeging:Y)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Dat had ik, ik wou Rapunzel.
    Maar die was al bezet. Dus ik was vetboos. Ging ik die naam freaking veel intype en toen typte ik hem verkeerd en toen stond ik daar met de naam; Rapuzel.
    Maar nu heb ik me over mijn haat om xjes voor of achter je naam te zetten.

    Hier zijn al meerdere malen suggesties over geweest en de minimale tijd blijft een maand om het zo voor iedereen overzichtelijk te houden.
    Slotje.


    Bored.