• En het is niets tegen bepaalde mensen met een rood kleurtje ofzo. Maar er zijn dus 10 mods, een stuk jonger dan mij, en voor mij is het dan moeilijk om zulke mensen dus serieus te kunnen nemen. Van oudere kan ik het hebben, maar van jongeren dus niet. I know i´m weird, maar het is gewoon zo.

    Iemand nog meer dit probleem.

    En nog een keer, dit is tegen neimand gericht, dit is gewoon de manier hoe ik in elkaar zit,, niets aan te doen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hm... Ik snap je wel... Ik ken de helft van de mods amper, terwijl ik heel veel mensen op Q wel ken... En daarbij zijn ze zo jong, niet dat het veel uitmaakt, als je jong bent kan je ook wel wat, maar het is toch raar.


    Your make-up is terrible

    ik snap wat je bedoeld, maar sommigen kunnen volwassener denken dan je denkt.


    -

    Ergens snap ik dat wel. But then again, die personen zijn tot mod verkozen met een reden. Dus is het wel wijs om ze serieus te nemen. ^^


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik eigenlijk ook wel.

    Nu ben ik zelf 14, en weet niet hoe oud alle mods zijn. Maar ik heb dat in RL ook!

    Dus zijn we namen weird..

    x


    everything, in time

    TeddyMurder schreef:
    Hm... Ik snap je wel... Ik ken de helft van de mods amper, terwijl ik heel veel mensen op Q wel ken... En daarbij zijn ze zo jong, niet dat het veel uitmaakt, als je jong bent kan je ook wel wat, maar het is toch raar.

    Ikz eg niet dat ze het niet kunnen, want ik weet dat ze het wle kunnen, maar ik kan gewoon niets aannemen van jongere mensen op een of andere manier.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nee, dat probleem heb ik ook hoor.
    Ik hem momenteel héél veel moeite met dingen aan te nemen van nieuwe mods die jonger als me zijn. But I'll try, ik heb niets tegen de mods, hoor. Al geraak ik er wel gefrustreerd door. :')
    Nieuwe modjes die zo snel als ze kunnen snel IP gaan checken en je strafblad komen bestuderen, kan ik ook niet tegen. :X
    But whatever, succes allemaal. ^^

    nja ik heb er niet echt een probleem mee, maar het is wel zo dat de meeste jonger zijn dan mij en dat is wel raar, dus ik snap je wel


    You're a star in heaven.

    Stiekem denk ik dat je er aan moet wennen :X


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Escapist schreef:
    Ergens snap ik dat wel. But then again, die personen zijn tot mod verkozen met een reden. Dus is het wel wijs om ze serieus te nemen. ^^

    Ik laat me alleen niet zo snel door een jonger iemand op mijn nummer zetten, jammer genoeg


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    PoisonIvy schreef:
    (...)
    Ikz eg niet dat ze het niet kunnen, want ik weet dat ze het wle kunnen, maar ik kan gewoon niets aannemen van jongere mensen op een of andere manier.

    Ik kan me daar wel wat bij voorstellen, maar als je weet dat ze het kunnen zul je er gewoon mee moeten leven :]
    Als je een actie van een mod onterecht vindt, kun je daar altijd wat van zeggen.


    I clicked my heels and wished for you.

    Decoy schreef:
    Stiekem denk ik dat je er aan moet wennen :X

    Haha, naar jou luister ik helemaal niet liefje.
    - Of toch wel, ik zou het wel leren-.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Sommigen die jonger zijn dan jou kunnen veel serieuzer zijn dan iemand die ouder is dan jou.
    Leeftijd maakt bij dit eigenlijk niet echt iets uit, het gaat hier om het innerlijk, serieusheid, en nog zo van die dingen. :)


    Let the Night embrace you

    Laat het duidelijk zijn dat ik niet zeg dat jongeren het niet kunnen maar ik kan gewoon iemand die jonger dan mij is, gewoon niks van aannemen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Als je mod word heb je een grotere verantwoordings gevoel.
    Dus worden ze serieuzer en letten ze beter op.
    Zo niet, dan kunnen ze altijd nog ontmod worden.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Kan ik me inbeelden dat je het er moeilijk meehebt, jij bent tenslotte 16 en je bent niet gewoon om naar een jonger persoon te luisteren. Jaja,ik ben zelf ook 13 maar ik kan het me inbeelden dat het irritant is.